Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imac, Bærbar eller...?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg skal til at have mig en ny computer her hjemme, da jeg vil bruge mere tid på netbutikken. Men jeg er usikker på hvad jeg skal vælge.
Mine primære arbejdsopgaver vil være skrive tekster, tilføre varer og billeder, blogge, opdateringer på facebook/google+ osv.
Altså ikke nogle avancerede ting.
Problemet er at mit hjemmekontor er i et centralt sted i mit lille hus og dermed er det noget man ikke sådan lige kan lukke døren til, når man ikke gider at kille på det.
Derfor skal det være en computer der er "let" at se på og der ikke på nogen måde er bombastisk.
I princippet ville det jo være bedst med en bærbar computer, men vil den på sigt kunne hæmme mig i mine arbejdsopgaver...?
Jeg elsker udseendet af Imac computeren og har hørt meget godt om dem... Men jeg er sgu usikker... Man kan jo få meget computer for en Imac-pris.
Hvad ville i kloge Aminoer vælge?
En bærbar... En Imac... Eller noget andet?
Mvh. Mig

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo en smagssag sådan noget :-) 

Jeg har lige købt denne til min medarbejder. http://www.dell.com/dk/virksomheder/p/xps-12-9q33/pd 

Han har ikke fået den endnu, så indtil videre har der ikke været problemer med den. 

En PC som den, kunne sagtens blive min næste PC.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale dig en Macbook Pro, så kan du jo vælge 15" istedet for 13" så du stadig får noget at arbejde på ;-)

Jeg har selv en. Macbook og jeg elsker den.
iMac + bærbar = Macbook :-)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Nørre Snede
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger min macbook pro retina med store glæde, kender forskellig folk der med stor lykkelighed bruger Imac og macbook til billedereddering og film, hvor de os laver fine rapport og det i hvor det er meget elegant og se på så vil klart anbefalde mac famillien, men som mange siger man gir nok cirka 2-3.000 kr. mere for uddsende og letheden per 10.000 kroner, du skal bare overveje og huske det er en computer der holder længe. 

fordele ved min mac i forhold til min sony vaio før 

1. starter op fra lukket til start på 12 sekunder.

2. den bliver aldrig rigtig varm, den er altid kold når jeg bruger den til og starte med, efter 20 minutter har den en fin varme til hænderne. 

3. den er let og transporter 

4. du laver man letter og elgante opgaver i fx. IMovie, Word, Powerpoint, mindmaps osv. (skal huske at der er forskellig stores altså hvis vis du har Iphone, Ipad eller sådan nogen ting skal de genkøbes til mac)

ulemper 

1. du skal dualbottet den for og kunne bruge programmer som kun er programmeret til windows, men koster lige omkring 1-1250 kr. (har jeg hørt) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Laptop + monitor af en fornuftig størrelse med en fornuftig skærmopløsning. Så har du muligheden for at tage laptoppen med ud til møder og andet + gode arbejdsforhold på hjemmekontoret.

Jeg har kørt med Thinkpads de sidste år. Men mange sværger efterhånden til Macs...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vælge en bærbar med en I7 processor og 17 tommer skærm. Stadigvæk langt billiger end en Mac. Og så er du foran det du eventuelt får brug for den kan i fremtiden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en smagssag... Personligt har jeg iMac. Super computer, stabil og det fungerer bare. Selvom den har kostet mig en del kontra købe en billig Windows, så er min glæde for den stor, da jeg tit har oplevet problemer med Windows hvortil Mac bare holder, både i design, men også i selve computerens styrke. Det er penge godt givet ud, selvfølgelig kan i MacBook også bruges. Men vil dog sige, hvis det er mindre opgaver, er det mange penge at gie for en Mac, så tænk over det. På den lange bane, en sikker investering...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)