Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne bede om noget feedback! :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har den sidste månedstid arbejdet med min første webshop, og jeg føler nu at jeg er klar til at modtage min første omgang feedback :)

Jeg har gennemgået siden ca 10 millioner af gang,e og det eneste jeg selv kan sætte en finger på er billedet i højre siden inde på en produktside.

I skal være helt 100% ærlige og konstruktive i jeres feedback.

Siden hedder http://www.eazig.dk og vi sælger e cigaretter.

Mvh Mads Andersen

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:22

Hej Mads

Jeg bliver bekymret. Har i købt Facebook likes? 

Udover det, lækker side :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:23

Prisen på dit startersæt i toppen er cuttet på midten ved 100% zoom for mig. Ved 110% er det synligt som det skal.

.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:32

Hold da op hvor jeg synes der foregår meget på den side. Masser af tekst i forskellige størrelser og farver. Dertil kommer to rækker med menuer/links. Synes det giver en masse støj.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 20:52

Hej Mads,

Lige et par gratis pinde:

- Stregen under jeres YOTPO "Review" bar er super træls. Fjern den, man kan næsten ikke læse teksten.

- Jeres side min Macbook Air til at puste helt vildt, det betyder somregel i har meget java/grafik :)

- Jeres reklame på forsiden zoomer og vises ikke rigtig som der allerede er nævnt. 

- Alt for meget tekst forskellige steder på siden, det får mine øjne til at flakke i øst og vest - Det ønsker i ikke.

- Overvej for om jeres kontakt/kundecenter ikke skal være øverst i højre hjørne - Det er folk vant til og så skal de ikke "lede" efter det igen.

- Jeres indkøbskurv er ikke særlig synlig, den har samme farve som andet tekst og intet symbol.

- Smider man noget i kurven kommer man til kurven med det samme - Det giver små ordre men god konvertering, ønsker du det?

- Alle knapperne i dit indkøbsflow har samme farve - Lav en farve for det du gerne vil have folk til at trykke på. "KØB KNAPPEN" skal ikke være samme farve som opdater kurv, du vil gerne have folk ikke klikker forkert så vis dem vej med en farve på de knapper de SKAL klikke på.

- Mange af dine Facebook "likes" ligner fake profiler, det virker ikke seriøst og det er mit indtryk du kun skal anvende og prale af facebook hvis du har noget at prale af :)

Gv en tilfældig person en gave eller et par hundrede kroner og få dem til at bestille en bestemt vare. Kig ham over skulderen og film evt. forløbet, det virker skidegodt og fortæller hurtigt hvor svært de har ved at finde rundt.

Mange hilsner 

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:03

Flot side - er dog ikke vild med navnet - synes selv det er meget svært at stave til, hvis man nu skulle anbefale det til en ven.

Held og lykke :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 21:04

Internexus:
Jeg bliver bekymret. Har i købt Facebook likes? 

Nej ikke rigtigt, men det var 10 gratis "prøve" likes men det gør jeg ikke igen :)

Men tak skal du have :)

Jonas:
Prisen på dit startersæt i toppen er cuttet

Det er fordi du sidder på en høj opløsning, det har jeg glemt at tage højde for :/

Rasmus Fredslund Hansen:
Hold da op hvor jeg synes der foregår meget på den side. Masser af tekst i forskellige størrelser og farver. Dertil kommer to rækker med menuer/links. Synes det giver en masse støj.

Er det meget forvirrende? Hvilken tekst tænker du på præcist? Menuerne er jo 2 forskellige slags, en med kategorierne og en med bruger o.lign.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 21:07

Rune Svenninggaard:

Mange hilsner 

Rune

Mange tak for din fine kritik, der er da nok at kigge på :)

Stregen ved Yotpo kan jeg ikke selv se. Kan du evt. tage et screenshot?

Der er sindssygt meget java men lige pt. kan jeg ikke få det komprimeret, da det driller forskellige elementer på siden, men det er et problem jeg arbejder på :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 21:09

Morten Schmidt:

Flot side - er dog ikke vild med navnet - synes selv det er meget svært at stave til, hvis man nu skulle anbefale det til en ven.

Held og lykke :)

Tak skal du have :) Vi har også domænet eacig , så hvis det skulle gå helt galt så redirecter den :)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:12

Her nedenfor kan du se hvad jeg mener. Begge dine billeder zoomer ud så de beskæres forkerte. Er på fra Mac OS X 1.6

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)