Hej Mads,
Lige et par gratis pinde:
- Stregen under jeres YOTPO "Review" bar er super træls. Fjern den, man kan næsten ikke læse teksten.
- Jeres side min Macbook Air til at puste helt vildt, det betyder somregel i har meget java/grafik :)
- Jeres reklame på forsiden zoomer og vises ikke rigtig som der allerede er nævnt.
- Alt for meget tekst forskellige steder på siden, det får mine øjne til at flakke i øst og vest - Det ønsker i ikke.
- Overvej for om jeres kontakt/kundecenter ikke skal være øverst i højre hjørne - Det er folk vant til og så skal de ikke "lede" efter det igen.
- Jeres indkøbskurv er ikke særlig synlig, den har samme farve som andet tekst og intet symbol.
- Smider man noget i kurven kommer man til kurven med det samme - Det giver små ordre men god konvertering, ønsker du det?
- Alle knapperne i dit indkøbsflow har samme farve - Lav en farve for det du gerne vil have folk til at trykke på. "KØB KNAPPEN" skal ikke være samme farve som opdater kurv, du vil gerne have folk ikke klikker forkert så vis dem vej med en farve på de knapper de SKAL klikke på.
- Mange af dine Facebook "likes" ligner fake profiler, det virker ikke seriøst og det er mit indtryk du kun skal anvende og prale af facebook hvis du har noget at prale af :)
Gv en tilfældig person en gave eller et par hundrede kroner og få dem til at bestille en bestemt vare. Kig ham over skulderen og film evt. forløbet, det virker skidegodt og fortæller hurtigt hvor svært de har ved at finde rundt.
Mange hilsner
Rune