Hej Aminoer. Jeg går med tanker om at starte op selvstændigt. Jeg har flere kort i ærmet, men ønsker som det første at starte op med noget vejledning/coaching/motivation til livsstils ændring og vægttab. Jeg har baggrunden og erfaringen til dette, så det er ikke der skoen klemmer. Jeg er igang med at forfatte tekst til en hjemme side, og tænker jeg på sigt også skal have en mindre webshop tilkoblet. Jeg har ikke selv erfaring med at lave en sådan, og kunne godt ønske mig noget hjælp til dette. Jeg har ikke råd til at få et proff firma til det,men tænker også at det må kunne laves fornuftigt alligevel. Findes der andre måder, hvis man ikke selv er en EDB haj eller har 1 mio at kaste i projektet? Forslag til hvilket pogram jeg skal bruge, eller andre gode indput/tilbud modtages Jeg vil være yderst glad for indput på disse spørgsmål. På forhånd tak |
Som det nemmeste vil jeg anbefale wordpress med woocommerce plugin - så har du både det ene og det andet, oven i købet helt gratis. Hvis du skal have lidt design ind over, er der masser af muligheder til ganske få penge (500,- eller derunder)