Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webside / webshop indput

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg går med tanker om at starte op selvstændigt. Jeg har flere kort i ærmet, men ønsker som det første at starte op med noget vejledning/coaching/motivation til livsstils ændring og vægttab. Jeg har baggrunden og erfaringen til dette, så det er ikke der skoen klemmer. 

Jeg er igang med at forfatte tekst til en hjemme side, og tænker jeg på sigt også skal have en mindre webshop tilkoblet. Jeg har ikke selv erfaring med at lave en sådan, og kunne godt ønske mig noget hjælp til dette.

Jeg har ikke råd til at få et proff firma til det,men tænker også at det må kunne laves fornuftigt alligevel. Findes der andre måder, hvis man ikke selv er en EDB haj eller har 1 mio at kaste i projektet?

Forslag til hvilket pogram jeg skal bruge, eller andre gode indput/tilbud modtages 

Jeg vil være yderst glad for indput på disse spørgsmål. 

På forhånd tak 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:16

Som det nemmeste vil jeg anbefale wordpress med woocommerce plugin - så har du både det ene og det andet, oven i købet helt gratis. Hvis du skal have lidt design ind over, er der masser af muligheder til ganske få penge (500,- eller derunder)

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 17:30

Det lyder rigtig godt, er det noget man selv kan klare med upload, og vedlige hold ? 

syntes umiddelbart at det jeg har fundet ser ud til at koste penge. 

hvilket link kan det findes gratis på ? 

sorry, men det er ikke her min spids kompetance ligger. Men tænker at da vil kigge på det selv inden jeg kaster en masse penge i det,. 

hvad ville det koste hvis jeg skulle have et bud på en web side, med shop i et design ? ikke noget voldsomt fancy, men noget jeg selv kan bygge videre på og vedlige holde ?

vh Jane

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Hej Jane

Jeg har den helt rigtige hjælp og pakkeløsning til dig... og det behøves ikke at være så dyrt, hvis du selv kan lave det meste.

Jeg hjælper dig igang og så finder vi ud af resten hen ad vejen.

Kontakt mig på mailto@fauerWeb.dk jeg har måske en god idé der kan arbejdes videre på... så du ikke skal investere så mange penge her i starten, men også så du kan komme igang.

Venlig hilsen Line

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 18:01
Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 18:25

Tak for det Line, det vil jeg lige kigge lidt på. Jeg kontakter dig når jeg har kigget lidt nærmere på det

vh Jane

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 18:26

Tusind tak Bennie

dejligt med hurtig respons., jeg kigger nærmere på det.

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 12:57

Hej Aminoer. 

Jeg har brug for hjælp fra en wordpress ørn. 

Heg har for ca 2 måneder siden leget lidt med at bygge noget hjemmeside op i wordpress, lokalt på min pc. Nu ville jeg gerne lege lidt videre med det, men jeg kan ikke finde det frem. Er der nogen der kan hjælpe. ???

Jeg har xampp instaleret, og kan få phpmyadmin frem, men om jeg kan huske login og password !!! øøhh næ tror jeg ikke lige jeg kan.  Hvad gør jeg så lige.

Er der en anden måde at komme ind til det jeg har lavet ?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 13:03

Dit "log-in" kan du finde i wp-config.php

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 13:09

Hej Bennie

Tak for dit hurtige svar. 

Jeg kom på mærkværdig vis frem til det jeg har lavet, min pc viser det fint i færdig udgave.

Hvordan aner jeg ikke, men det lykkedes selv uden log in

Nu er spørgsmålet, hvordan kommer jeg ind så jeg kan tilføje/ændre ???

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)