Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan præmien ombyttes til kontanter?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg har her i juledagene vundet en konkurrence, hvor præmien er et bestemt arrangement i udlandet. Desværre kan jeg ikke deltage netop de dage, hvor arrangementet foregår. Det fremgår ikke af hjemmesiden, at der er nogen konkurrencebetingelser, så hvordan er jeg stillet i denne situation? Kan jeg få præmien ombyttet til kontanter, eller kan jeg sælge den?

Det kunne være rart, hvis der var hjemmel i en lov, men alle svar kan bruges :-)

Mvh Patrick

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Betingelserne for sådanne konkurrencer SKAL fremgå.

Udbyder af konkurrencen må vel kune svare dig og henvise til betingelserne.

Normen er jo ved div. konkurrencer at der altid lige er et link til de betingelseer, inden man tilmelder sig, og som man skal krydse af at man har læst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på det ikke i det hele taget er svindel, noget der sigter på dine kreditkortoplysninger og andet - inden du kaster alle oplysninger fra dig. Som fru Hartmann skriver vil der normalt være adgang til betingelserne helt klart, men jeg ville nu nok være lidt nervøs og dobbeltchecke, at jeg faktisk havde vundet noget af værdi, og ikke en gang scam

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt ikke der nogen lov, som giver ret til kontanter fremfor en rejse. Det er helt oop til udbyder at bestemme - og udbyders pligt at oplyse betingelserne for deltagelse og præmieudlevering.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Pas på det ikke i det hele taget er svindel, noget der sigter på dine kreditkortoplysninger og andet - inden du kaster alle oplysninger fra dig. Som fru Hartmann skriver vil der normalt være adgang til betingelserne helt klart, men jeg ville nu nok være lidt nervøs og dobbeltchecke, at jeg faktisk havde vundet noget af værdi, og ikke en gang scam

vh

Hej John.

Tak for dit svar og din årvågenhed. Virksomheden er dansk med et godt renommé, så der er jeg ganske rolig.

Mvh Patrick

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Jeg tror bestemt ikke der nogen lov, som giver ret til kontanter fremfor en rejse. Det er helt oop til udbyder at bestemme - og udbyders pligt at oplyse betingelserne for deltagelse og præmieudlevering

Hej Hartmann. 

Tak for dit svar. Jeg tager kontakt til dem og hører dem ad.

Mvh Patrick

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Virksomheden er dansk med et godt renommé, så der er jeg ganske rolig.
tillykke så, Ring evt til den, hvis ikke alt fremgår, og hør om du må bytte på en eller anden måde (nok nej) eller sælge eller videregive - De kan jo ikke ha interesse i en vinder der bliver ked af det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

tillykke så, Ring evt til den, hvis ikke alt fremgår, og hør om du må bytte på en eller anden måde (nok nej) eller sælge eller videregive - De kan jo ikke ha interesse i en vinder der bliver ked af det

vh

Jo, tak. Det vil jeg gøre i morgen. Tak for dine input :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da bare sælge præmien. Det har jeg selv gjort flere gange. Vandt en gang en ballon tur hos Danskespil. Den solgte jeg videre Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)