Hej Amino.dk. Vi er to personer som ønsker at starte vores eget tøjmærke, og sælge det på nette med fremtids planer om at åbne en butik med vores egne varer. Men først og fremmest skal det lige siges at jeg er ny her inde så jeg ved ikke om det er det rigtige overemne jeg har valgt. men vi har nogle spørgsmål som vi gerne vil spørge om. 1. kender i nogle billige steder rundt omkring i EU hvor det er billigt at få produceret ens eget tøj altså hvad angår syninger og tryk samt vores eget mærke? (Brand) 2. kræver det at man er medlem af CVR og skat eller er det lige meget? for jeg ved at hvis man tjener mindre end 50.000 kr. om året skal man ikke betale skat, men hvad hvis vi tjener over, hvor meget skat skal man så betale og hvordan er det med det? 3. hvilke måder ville i bruge til at få mærket ud? jeg ser frem til at få svar fra jer. på forhånd tak. -Dennis |
Hey. Jeg har et veletableret streetwear mærke til salg, for det rette pris. Mærket er veletableret i Danmark, med en sund interesse fra udlandet også. Hvis det lyder som noget spændende, så send en PM til mig, hvor jeg kan vedhæfte flere informationer :)