Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges til min side

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle..

Jeg er så småt ved at have lagt sidste hånd på min side: www.kvalitetsdamp.dk/

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg mangler eller kunne gøre bedre, så alle inputs er mere end velkomne.

Det være sig design (en fra denne side har lavet siden i Magento, så han vil sikkert også gerne læse med), SEO eller andre kommentarer.

Pt. ligger siden nummer 86 (mener jeg) på google på søgeordet rygevæske, og jeg håber da at siden kommer længere op, når der er gået lidt tid.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:56

Jeg synes den ser rigtig flot ud.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 22:04

Jamen mange tak :-)

Havde næsten håbet på kritik, så man har lidt at gå efter Big Smile

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:28

Hej

Jeg syntes også siden er rigtig fin og nem at finde rundt i. 

Dog syntes jeg det er ærgeligt med de billeder der er i slideren og de billeder som repræsentere dine produkter, inde under fanen "rygevæsker og E.juice" 

Syntes ikke kaffen, citronen osv passer til produktet. Ved godt det er smagen på væsken, men hvad køber jeg? og sådan er det desværre hele vejen rundt, der er billeder af smagen ikke produktet. Det ville jeg gøre noget ved hvis det var mig :-) 

Inde under fanen "Gode tilbud" Der er gode tilbud og man kan endda vælge selv hehe men flaskerne ser noget hemmelighedsfuld ud. Måske er det bare mig, men det kunne da være fedt, hvis nu smagen og andet info var klistret rundt om flasken. Det ville i mine øjne gøre det den mere interessant. Lige nu er de brune og lidt kedelige og jeg ved ikke om det er de flasker jeg modtager? hvis det er det, så får jeg svært ved at vide hvad der er i dem.

Nå nu fik du lidt kritik, som du gerne vil have :)  god jul 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 22:39

Peter Halkjær:

Syntes ikke kaffen, citronen osv passer til produktet. Ved godt det er smagen på væsken, men hvad køber jeg? og sådan er det desværre hele vejen rundt, der er billeder af smagen ikke produktet. Det ville jeg gøre noget ved hvis det var mig :-) 

Tjoo, det kan du have ret i, men væsken er jo ret ens (udseendesmæssigt), så det er svært at opfinde den dybe tallerken ved hvert enkelt billede. Jeg ved ikke lige hvordan jeg kan gøre det anderledes. Et billede af en citron sammen med en flaske, i et mere ensformigt design?

Peter Halkjær:
Inde under fanen "Gode tilbud" Der er gode tilbud og man kan endda vælge selv hehe men flaskerne ser noget hemmelighedsfuld ud. Måske er det bare mig, men det kunne da være fedt, hvis nu smagen og andet info var klistret rundt om flasken. Det ville i mine øjne gøre det den mere interessant. Lige nu er de brune og lidt kedelige og jeg ved ikke om det er de flasker jeg modtager? hvis det er det, så får jeg svært ved at vide hvad der er i dem.

Fuldstændig enig. De er grimme og dem skal der gøres noget ved :-)

Peter Halkjær:
Nå nu fik du lidt kritik, som du gerne vil have :)  god jul 

Hehe, tak og i lige måde, samt et godt nytår :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  meredamp.dk Skrevet kl. 10:34

Hej, jeg synes egentlig selve siden er fint bygget op. Jeg undrer mig dog en smule over at du tør give dig i kast med at sælge væske med nikotin..?

Når det så er sagt, så synes jeg der mangler information om produkterne. Mange nye dampere ved ikke hvad de skal kigge efter, og så er selve smagen det de klikker på, men de garvede dampere, som også blander deres væsker selv, vil mangle information om produkterne.

Jeg tænker mere specifikt på følgende:

Hvilken producent har lavet væskerne?

Hvad er forholdet mellem PG/VG (evt. demineraliseret vand eller vodka)

Er produkterne testet for skadeligt indhold som eks. diacetyl?

Er produkterne fremstillet under forsvarlige forhold?

Al information om produktet, vil få dig til at stå stærkere i konkurrencen med andre forhandlere.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:17

Mere info om selve væskerne. Det er ikke nogen dårlig ide. Tak for det :-)

Flere inputs er stadig meget hjælpsomme :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:58

Hej Mark,

tillyke med siden! Du mangler en blog, hvor du har kvalitetsartikler som svarer på de spørgsmål som bliver stillet på Google om rygevæske. Gå ind på Google i Discussions og skriv rygevæske. Så vil du se spørgsmål som dine potentielle kunder har. Denne her f.eks. http://www.dampforum.com/t953-liqua-rygevaeske 

At du har lavet et site er bare begyndelsen. Nu skal du igang med at promovere dig som eksperten indenfor dit område. Deltag i diskussioner som ovenstående, reach ud til andre sites som kunne drage fordel af den viden du har på din blog og få dem til at linke til dig. På Google Alerts eller endnu bedre Talkwalker.com kan du få alerts i din inbox når nogen taler om rygevæske.

Christopher

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:28

Jeg ville helt sikkert arbejde med logoet!

Jeg synes desværre at det ødelægger din ellr ok fine side at din logo er så stort og, hvis jeg skal være helt ærlig, grimmer logo ;)

Ellers fin side - det skal nok blive godt!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:33

Hej Christopher,

Mange tak. Jeg må prøve at være ekspert på forskellige sider eller anbefaler du at jeg evt. opretter et nyt domæne og blogger derfra?

Hvor meget betyder det ift. SEO, at være aktiv på forskellige sider og linke til/fra de samme steder til min egen side?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)