Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med ombygning til Wordpress ift SEO?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Skal jeg være bekymret for at mit website forsvinder fuldstændig fra jordens (google's) overflade, når jeg bygger det om til et Wordpress site?

Jeg har efterhånden fået nogenlunde styr på WP og hvilke plugins jeg skal bruge i forhold til SEO, når jeg sætter det op fra bunden, men hvad sker der når det er et eksisterende website?

Sker der noget ved at jeg laver det hele om til Wordpress, hvis jeg kalder diverse URL's det samme?

I må meget gerne kigge på mine URL's her: www.jawe3.dk  og se om det kan skabe nogle problemer.

Jeg har prøvet i forvejen at sørge for at mine URL's er brugervenlige og ikke viser filnavne, når man besøger siden. Om det er gjort på den rigtige måde nu, det ved jeg ikke, men det ser nogenlunde ud synes jeg.

Kom gerne med gode råd til optimering, før jeg ændrer til Wordpress, så jeg ikke går helt galt i byen.

På forhånd tak, venlig hilsen

Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:20

Det er svært at svar på.

Alt efter hvilket tema du vælger og de ændringer det vil give på sitet, vil der være mulighed for, at det går begge veje.

Generelt er der teknisk flere steder at "jogge i spinaten" med Wordpress end med et Html site. Men har du styr på den del, vil det være meget op til temaet.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig, ville jeg blive medlem af Facebookgruppen WordpressLab, hvor der altid er nogen, der kan svare dig på alt muligt om WP.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:06

Hvis URL'en hedder det samme, så intet problem... Hvis du ændrer URL, så lav en 301 redirect fra den gamle URL -> Den nye... Så er der intet problem :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:36

Hej Jonas Jørgensen.
Tak for dit svar.

Jeg skal have et simpelt responsive design og tænkte på det der hedder designfolio, som også er til at installere direkte fra wordpress egen tema samling.

Kender du til om det er i orden SEO wise?

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:41

Hej Louise

Tak for svaret og forslaget. Det vil jeg gøre :-)

Mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:47

Hej Jonas Olsen.
Tak for dit svar.

Jeg mener det samme, men man kan vel aldrig vide sig sikker.

Jeg vil bruge præcis de samme URL's og plugin'et fra Yoast. Det plejer at virke. Når jeg så laver de nye sider, så kommer de jo automatisk til at hedde det rigtige og kan rammes fra Google i søgninger. Ligesom før. Håber jeg :-)

Jeg må igang med nytårs projektet...

Mvh Jens

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:12

Designfolio ser fint ud.

Jeg ville nok fravælge sociale medie links i header og ekstra menu. Derudover skal du lige sørge for, at du ikke får 2 x H1 på forsiden. (undgå beskrivelse under sidenavn, eller kør kun med logo)

Omkring hastigheden, vil der være muligheder for optimering, hvis det bliver nødvendigt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:56

Hej Jonas.

Tak for det, så vil jeg gå igang snarligt.

Jeg er opmærksom på at der kun må være én H1, medmindre det er i HTML5, så må der være en pr. nyt hovedelement.

Hvis ikke designfolio er i HTML5, så må jeg lave det om, så det er. Det er trods alt standard snart.

Hvis ens hjemmeside ikke er responsive og i HTML5, så er man snart sat fuldstændig af i forhold til brugervenlighed og besægende fra tablets og smartphones.

Mvh Jens

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:52

Jens Andersen:
Kom gerne med gode råd til optimering, før jeg ændrer til Wordpress, så jeg ikke går helt galt i byen.

Lige nu svarer domænet med 403 forbidden, det er i hvert fald ikke godt for SEO hvis det er sådan i længere tid.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)