Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til få kunden til betale for fragten søges!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune Fristrøm:

Hvis du allerede nu ved du sælger varen dyrer end folk kan købe dem til i en fysisk butik hvor de får service og vejledning, så drop for guds skyld tanken.

Hvorfor skulle nogen vælge at betale overpris på nettet for en vare, de kan få i en fysisk butik ?.

cecilie krogh :
hvis det ikke er billigere, ind butikken så kan er der jo ikke nogle menning i at købe det hos dig

Michael:
Det kommer aldrig til at løbe rundt for dig hvis du er dyre end butikkerne på de samme varer.

Det er da noget fis. Det er ikke nogen hindring at sælge et produkt, at det kan findes billigere et andet sted. Prisen er ofte den nemmeste parameter at sælge på, men da slet ikke den eneste. Du har allerede den fordel ift. de fysiske butikker, at dine kunder kan sidde i ro og mag foran skærmen og finde det, de gerne vil have uden at skulle ræse rundt i flere butikker for at finde det. Så mht. pris skal du i langt højere grad se på, hvad dine konkurrenter på nettet tager og hvis du heller ikke kan matche dem i pris, må du yde en ekstra service, markedsføre dig andre steder eller noget helt tredje.

Men vedr. fragten, synes jeg 49 kr. lyder spiseligt. Resten kan du så lægge ind i prisen på produkterne. Køber dine kunder i gennemsnit to produkter hver gang, kan du jo dele det ud på 2. Fri fragt ved køb på XXX kr. er ofte også en god idé.

Casper Blom har skrevet et blogindlæg om det som du kunne tage at læse: http://www.casperblom.dk/valg-af-fragtpris-i-webshop/

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn - NiceWall.dk:
Det er da noget fis. Det er ikke nogen hindring at sælge et produkt, at det kan findes billigere et andet sted. Prisen er ofte den nemmeste parameter at sælge på, men da slet ikke den eneste. Du har allerede den fordel ift. de fysiske butikker, at dine kunder kan sidde i ro og mag foran skærmen og finde det, de gerne vil have uden at skulle ræse rundt i flere butikker for at finde det. Så mht. pris skal du i langt højere grad se på, hvad dine konkurrenter på nettet tager og hvis du heller ikke kan matche dem i pris, må du yde en ekstra service, markedsføre dig andre steder eller noget helt tredje.

Med reklame udgifter og diverse oven i en pris der i forvejen er for dyr kan han godt glemme alt om det. Men det kan være du har tænkt dig at finansiere ham når han har haft underskud i et år og kassen er tom ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Du kan vælge at betale lidt af fragtudgiften, så du rammer f.eks 49,- eller 59,-

På en af vores shops started vi med fri fragt. Vi ændrede det til fast fragt på 49kr. Det ændrede ikke noget ved salget Smile Men da vi prøvede at hæve fragten, så faldt salget drastisk. Så for os var den magiske grænse for hvad der er spiseligt altså 49kr. 

Så det gælder om at teste markedet og teste dine kunder. Det er vist også den gyldne sætning indenfor e-handel_ TEST TEST TEST Smile

Mvh

Morten

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)