Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til få kunden til betale for fragten søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt!

Hvordan kan jeg får en kunde til betale fragten på 60-80 kr for at sende at sende et sæt gardiner med vægt 1,3 kg til dem.

Jeg kan lægge dem i prisen, men så ser prisen for høj ud ! 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:40

hvis din sidder og unik, og stadig billigere, ind hvis de skulle i butikken, burde det da godt kunne lade sig gøre, men jeg ville måske lige halvdelen af den i prisen, og måske lave en fri fragt, hvis de køber x antal kroner. og så sørg for at de betaler for nogle ting, som kun din side kan tilbyde.

Men hvis gardinerne, stadig er billigere end butikken efter fragten er lagt til, er det måske ikke noget problem og så kan du jo samtidig skrive fri fragt, så følger kunderne også de får noget med, når de køber hos dig.  måske bare et forslag.

Tilmeldt 10. Nov 13
Skrevet kl. 10:42

Problemet er netop, de er ikke billigere end butikker. Er nystartet med et lille udvalg og køber man ikke stort ind koster det dyrt

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:48

Du kan vælge at betale lidt af fragtudgiften, så du rammer f.eks 49,- eller 59,- .

Det er langt mere spiseligt for kunden.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:53

ja hvis det ikke er billigere, ind butikken så kan er der jo ikke nogle menning i at købe det hos dig, og skal betale mere, men jeg vil så nok også sige som Jasper så. Måske du kan lave en ekstra service, hvor du kan tage noget betaling der, og få pengene den vej

Tilmeldt 10. Nov 13
Skrevet kl. 11:05

Jeg spørger bare om det er muligt at være billigere end stor kæder.?

Nok ikke, men man kan være anderledes end dem

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:12

Gardinonline:
Problemet er netop, de er ikke billigere end butikker. Er nystartet med et lille udvalg og køber man ikke stort ind koster det dyrt

Find en leverandør der kan skaffe dem billiger, eller find nogle andre produkter at sælge. Det kommer aldrig til at løbe rundt for dig hvis du er dyre end butikkerne på de samme varer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:40

Hvis du allerede nu ved du sælger varen dyrer end folk kan købe dem til i en fysisk butik hvor de får service og vejledning, så drop for guds skyld tanken.

Hvorfor skulle nogen vælge at betale overpris på nettet for en vare, de kan få i en fysisk butik ?.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:18

Jesper Laugesen:

Du kan vælge at betale lidt af fragtudgiften, så du rammer f.eks 49,- eller 59,- .

Det er langt mere spiseligt for kunden.

Det synes jeg er en rigtig god ide. 49,- kr. ville ikke betyde noget.

Tilmeldt 10. Nov 13
Skrevet kl. 01:16
49kr
Jeg sælger for tiden via dba og facebook.selv 25kr synes folk i fragt er meget :)
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)