Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, en mindre teknisk person, som er ved at blive drevet til vandvid - Magento OG andre webshop nørder søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter en længere kamp nu, er jeg snart ved at opgive!!

Jeg ville starte en webshop, i systemet magento, men nu har vi snart slettet det og lagt det op flere gange, og den kommer vær gang med en fejl !
Fejlene går bare udover min tekniske viden, så jeg skal have hjælp hver gang og det er snart ved at drive mig til vandvid.

Bør jeg lade tanken om en webshop i magento dø og få mig et nemmere system, som ikke er SÅ krævende?
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det system jeg personligt har fundet mest brugervenligt er WooCommerce (som installeres som et plugin til WordPress).

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 66
Fra  MM-Shops Skrevet kl. 23:29

Syndes bestemt ikke du skal lad tanken dø.

Hvad går problemet ud på?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:29

I believe Exchange to be the easiest I have found so far (also for WordPress)

http://ithemes.com/exchange/

Grounds:

I have had a magento webshop for 2 years, and developed a pretty big WordPress SAAS site running on Woocommerce

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse B. Svenningsen:
Bør jeg lade tanken om en webshop i magento dø og få mig et nemmere system, som ikke er SÅ krævende?

Du kunne evt. gøre som vi har gjort, og lade andre sætte det op så det er køreklart. Det er den letteste måde, men selvfølgelig ikke den billigste. Men alt andet lige giver det mere mening at bruge tiden på at oprette varer i en shop der fungerer, fremfor slet ikke at oprette noget fordi man sidder og bøvler med noget der ikke går som planlagt. Og rent økonomisk, er det nok også det mest fornuftige :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

WordPress er meget mere tilgængeligt. Du kan her selv kaste dig ud i det, men jeg vil også meget gerne hjælpe med at sætte WooCommerce op!

Kontakt mig gerne på mail: kontakt@nikweb.dk  (Jeg vil give et rigtig godt tilbud på din webshop - Så kan vi gøre det, vi er bedst til )  

Mvh Niklas Andersen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niklas Andersen:
Jeg vil give et rigtig godt tilbud på din webshop - Så kan vi gøre det, vi er bedst til

Det bekræfter at Amino er et dejligt sted at være, når man 1. juledag kan få hjælp til at komme i gang med sin nye webshop Yes

Men det slår mig at der "bare" kastes WooCommerce ud, uden egentlig at kende trådstarters behov og ønsker. Både nu og i fremtiden. Er det ikke en mulighed at han skal bruge, eller senere kan få brug for, funktionaliteter som en WooCommerce løsning ikke dækker?

Jeg ved det ikke selv, men det undrer mig bare at der ikke er nogen der spørger inden de foreslår det alternativ :o)

(Og uden for kategori: @Niklas Andersen: Linket i din signatur virker ikke. Jeg kan se at du tilbyder SEO, så jeg går ud fra at du selv er opmærksom på hvorfor det bør rettes Big Smile )

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 09:15

Tak for alle svarene "drenge" :-)

Men jeg har nu besluttet mig - Hopper på prestashop ! :-) Hvor findes der forskellige themes henne? :-)

Jeg har en god bekendt, som driver et større web/it bureau. Han får næsten aldrig lov til at programmerer og vil derfor gerne hjælpe mig :-) Jeg vil nu også helst, så vidt det er muligt, selv rode med det, så jeg får det ind under huden og lærer noget nyt :-) 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:17

igang:
Men det slår mig at der "bare" kastes WooCommerce ud, uden egentlig at kende trådstarters behov og ønsker. Både nu og i fremtiden. Er det ikke en mulighed at han skal bruge, eller senere kan få brug for, funktionaliteter som en WooCommerce løsning ikke dækker?

Yes, Exactly, Woocommerce is a big too much to use if you only have a couple of simple products 

Or if you want a more simple approach.

There are so many options, why does everyone suggest Woocommerce? 
Compared to EDD or Exchange, I Think Woocommerce is a pain,

especially all the styling thats involved to make it work with some themes 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)