Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres mening "om os"? - skal den være der?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så går mit spørgsmål på "os os" er et vigtigt punkt på en hjemmeside? - jeg tænker at det kun er relevant, hvis man har noget vigtigt at sige med punktet.

Hvad er jeres mening?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:42

For mig er CVR nummer feks. klart vigtigt og jeg kan også godt li at kunne se hvem der står bag som personer, så jeg bruger den del

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Jeg vil mene, at det er et vigtigt punkt. Både for den besøgende som kan føle sig tryg, men ligeså meget Google da du ved at lave en "om os"-side udviser troværdighed.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 20:14

Synes også den skal være der. Tjekker den ofte. Alternativt en god kontakt side, der fortæller det vigtigste

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Om os er en side om de mennesker, der kører din virksomhed. Denne type side er undervurderet og underudnyttet, det er helt sikkert! Men det afgørende er, Hvorfor? Det sætter et menneskeligt ansigt på din virksomhed. Det giver det varme og personlighed. Hvem er du egentlig? Hvem kører showet? "om os"-sidens indhold er virkelig en vigtig side at have. Selvom internettet  bare er ord og billeder, er kunder mennesker og vil stadig gerne vide, at der er rigtige mennesker bag virksomheden. Det kan betyde forskellen mellem om en person vælger dig eller en af ​​dine konkurrenter. Hvorfor? Tja, hvis det kommer ned til to websteder, som tilbyder nøjagtig de samme service for samme gebyr, vil folk så ikke vælge dem de kender lidt til? Undervurder ikke kontakten skabt ved om os siden :) 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:15

Mads Grønning:
... jeg tænker at det kun er relevant, hvis man har noget vigtigt at sige med punktet. ...

Hvis du har noget at sælge, har du (forhåbentlig) altid noget vigtigt at sige til dine kunder.

"Om os"-siden kan være det, der gør forskellen på, om en kunde køber noget hos jer eller går videre til en anden, og handler der i stedet. Det handler grundlæggende om, at kunderne kan se, at I med eget navn og ansigt står frem og "garanterer" at der er styr på tingene og, at man trygt kan handle med jer.

Tænk også på "om os"-siden, som en indgangsside (landing page), hvor I kan gøre jeres produkter/virksomhed mere nærværende og personlige over for den besøgende. Her kan I lade besøgende komme ind "under huden" på jeres virksomhed, på ejerne eller medarbejderne, produkter eller varer. Når I har overbevist potentielle kunder, kan I med fordel indsætte "salgsfremmende teasere" (call to action), som får dem til at købe noget via hjemmesiden eller får dem til at kontakte jer (hvis I ikke har direkte salg via hjemmesiden).

Der er rigtig mange muligheder for at bruge en "om os" til at skabe salg og relationer.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 21:31

Mange tak for jeres svar. Det giver rigtig god mening det I skriver. Jeg har valgt, at følge jeres råd og har skrevet om os og shoppen. Måske er alt ikke helt relevant, men det er ærlig snak

Jeg ved ikke om jeg skal tilføje, at hjemmesiden bliver styret via en masse tid på facetime, da vi bor i hver vores ende af landet (her tænker jeg om det er relevant?)

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 21:59

Super tråd og følge, havde helt selv glemt den side :)

Så den fik vi også lavet, synes dog det lyder bedre med Virksomhedsprofil istedet for om os ;)

held og lykke med din shop :)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:31

Hej jeg har været inde og se på jeres virksomhedsprofil. Den er fin, kunder kan se I er interesseret i dem. I viser i ønsker at kunderne er i fokus og i er interesserede i at dække deres behov. I viser også troværdighed ved at stå inde for jeres produkter. Det at I bruger fornavne giver også en fornemmelse af "personlig" service. :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)