Hej. Dette er bare en generelt forespørgsel Jeg er ved at lave en ny webshops i prestashops. I den forbindelse vil jeg gerne høre hvad folk tager for et webshop design? Jeg har selv lavet en tegning over hvordan den skal se ud. Så det jeg skal bruge er pris på at lave det og sætte det op i systemet. God jul her fra. Hilsen Michael. Www.lingeri-World.dk
Det er meget svært at sige, da afhænger af mange ting. Finder du en nyudsprunget multimeediedesigner, der mangler referencer kan du måske få det for 3.000 kr. En etableret grafiker skal måske have 20-25.000 kr. Du kan også bruge et desigen, der allerede er udviklet og så kan det være gratis.
Mange beregner prisen på hvor mange timer det tager at udvikle. Er du dygtig til at beskrive dit design tager det færre timer end hvis du end hvis du er på helt bar bund.
Du kan altid spørge efter et tilbud. Beskriv så godt du kan dit ønskede design og lad designeren komme med et tilbud. Designet på Startupsvar.dk kostede 24.000 kr. hos en professionel og jeg vidste ret klart hvad jeg ville have. Der er 3 designs i prisen: et til desktop, tablet og et til smartphone.
Prisen kan svinge meget, efter hvad det præcis er du gerne vil have - Men hvis du vil, kan du prøve at sende mig en mail med lidt mere info, for så tager jeg et kig på det, og kommer med en pris til dig.
Den koster hvad forhandlerne tager. Derfor spørg jeg hvad designer tager.
Var da en underlig samlingen ?
Det ved jeg ikke om det er en underlig sammenligning.
Du spørger hvad et webshop design koster, og derfor spørger jeg:
Hvad koster en bil
- prisen kommer an på mange ting.. mærke, kvalitet, funktionalitet etc. - præcis de samme ting har du ved en webshop, det kommer an på kompleksitet, funktionalitet, systemet, og hvad kvalitet det skal være.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Vi tilbyder at komme med et gratis udkast for at sikre dig, at du er tilfreds med produktet. Vi søger referencer og kan derfor løse din opgave til en meget budgetvenlig pris.
Min partner og jeg har tidligere været tilknyttet MagentoXperten, men vi har nu startet vores eget webbureau, og i stedet samarbejder bureaurene på tværs.
Vi tilbyder altså, at du får en god kvalitet webshop, du bliver glad for, men samtidig til en pris, du har råd til uden at gå på kompromis med dit produkt.
Vores egen side er under konstruktion, men tjek både vores hjemmeside ud og vores samarbejdspartners. Vi laver også webshop i prestashops.