God Aften Aminoer. Først og fremmest god jul. Jeg sidder i den situtation, at jeg gerne vil sælge min webshop, shoppen gør det forrygende godt, men vil prøve kræfter med noget nyt. Og da det i dagens danmark er meget svært at få noget for sin webshop, har jeg konstateret at det bedre kan betale sig at lave et kæmpe lagersalg, få solgt så meget af lager som muligt, og resten Engro med tab. Min webshop sælger babyprodukter, baby/børnetøj mv. Men er der nogen her som kan være behjælpelige med at finde evt lokaler til sådan et lagersalg, der skal jo helst være en del mennesker omkring belliggenheden, her tænker jeg selv, en gågade eller ligende. jeg har ca 10000 vare, og det er alt fra flyverdragter til sutter. Til dette lagersalg skal der selvfølelig announceres i radioen, avisen og mere, men da januar salget alligevel nærmer sig så skal beliggenhenden også helt give en god antal besøgende. "derfor gågade" Så er der nogen herinde som har en tom butik/ lokaler der kan lejes billigt? andet kunne være en butik med opgørs tanker, der ville have plads time mine vare også, og derved ville kunne spare nogle penge på announcering, eller bare at der kan trækkes kunder til på hinanden vare, og li. |
Hvor i landet skal det være?