Hej. Står og mangler en god tekstforfatter skriv jeres mail herinde, så tag jeg fat i jer |
Hej AP
Du skal være velkommen skrive til kontakt@tekstspot.dk.
Hvilke type tekstser? SKriv gerne en mail til bni@callbutler.dk |
Hej! Jeg har sendt dig en mail og har forsøgt at ringe dig op. Du kan eventuelt prøve at give mig et kald på 42 63 55 70, så kan vi tage en snak omkring mulighederne. Jeg kan uden tvivl hjælpe dig. Glæder mig til at høre fra dig! EDIT: Min mail er kristian@partnertekst.dk |
Du er også velkommen til at skrive en e-mail til mig på hjh@wordsmatter.dk Jeg skal ikke til nogle julefrokoster 1. eller 2. juledag, så jeg har tid til at løse din opgave der, hvis det er. |
Hej AP, Du skal være velkommen til at sende en mail på info@primabolig.dk! Ser frem til at høre fra dig, Knuth |
Du er velkommen til at skrive til tekstfokus@tekstfokus.dk Venlig hilsen Louise |
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |