Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverfruit har juletilbud på webhoteller!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Serverfruit har stablet et juletilbud på benene samtidig med lanceringen af en ny hjemmeside, som skal hjælpe med at guide dig i, selv at lave ting på din hjemmeside!

Men først til tilbuddet.

Vi har valgt at give 50 % rabat på alle webhoteller den første måned!

Det betyder at du kan få et webhotel med dertil hørende support, som normalt hjælper med ting så længe de tager mindre end et kvarter at lave, for kun 25 kr. den første måned.

Tilbuddet varer til og med den 31. december.

Tjek alle detaljerne om tilbuddet ud på Serverfruits blog. Eller gå direkte til bestilling, og brug rabatkoden JUL13.

Tilmed har vi også lanceret HjemmesideTips, som er en hjemmeside, hvor du kan lære alt muligt om, at sætte din egen hjemmeside op. Det kan du læse meget mere om på HjemmesideTips, og i blog posten jeg har linket til ovenfor.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Skrevet kl. 11:55

Jeg havde glemt at skrive, at vi også har tilbud på vores EV certifikater stadig. Kun 80 kr. + moms det første år. Normalpris 1200 kr. per år + moms.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Skrevet kl. 12:54

Den 24. december lavede vi et juletilbud hos Serverfruit, som vi annoncerede her på Amino.

Det tilbud kører faktisk stadig. Det bliver ved med at køre frem til og med på tirsdag den 31. december. Her har jeg skrevet lidt om hvad der er med i tilbuddet.

EV SSL

Hvis du driver en webshop behandler du sandsynligvis personlige oplysninger (navn, adresse, mv.). Datatilsynet kræver at man krypterer personfølsomme oplysninger, og anbefaler at man krypterer informationer der normalt er private. En af de nemmeste måder at gøre dette på er ved at bruge et SSL certifikat.

Vi kan tilbyde nogle af de billigste SSL certifikater på markedet. Det e rnøjagtig samme type certifikat. Den eneste forskel er, hvem man køber dem igennem, og hvad prisen så er.

Vi kan endda tilbyde at man det første år får et EV certifikat, som giver en grøn adresselinje for kun 80 kr. + moms. Normalprisen er 1200 kr. + moms om året. (Eller 2000 + moms for 2 år ad gangen).

Læs mere

Du kan læse meget mere om vores tilbud, og drage fordel af dem med koden JUL13 (for vores EV SSL tilbud skal I dog kontakte os).

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer.

Dine to tråde med samme tilbud er nu forenet i én. Ingen grund til at tilbuddet skal spredes i mere end én tråd. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)