Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studieportal for studerende på korte- og mellemlangeuddannelser...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har kendskab til at om der findes et website/portal for studerende på korte- og mellemlangeuddannelser, hvor man kan dele noter, erfaringer. Både i forhold selve uddannelsen, men også dele faglige erfaringer. Selv har jeg stået en i situation hvor jeg skulle skrive en større opgave i faget Innovation, hvor det havde være godt hvis jeg kunne finde en fra en tekniskuddannelse eller indenfor web.

Jeg kan se at der findes nogle for dem der går på gymnasiet, men som sagt ikke rigtig noget for os der fx. læser Finansøkonom, socialrådgiver eller tager en faglig uddannelse.

Optimalt kunne det være et sted hvor man kunne hjælpe hinanden med at skrive opgaver, dele noter, dele erfaringer i forbindelse med praktikplads og meget mere.

Hvis der ikke findes noget der nogenlude matcher ovennævnte, vil jeg da gerne være med til at lave et sådan, hvis der er andre herinde der er friske på dette.

Jeg har gjort nogle tanker om indtjeningsmodeller.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:02

Hej.

Jeg har forsøgt med LogistikForum.ORG, men det er ikke lykkes endnu. Det trænger til en ny platform, men ellers tænker jeg, at tanken er god.

Det kunne være et fint skridt at lave noget, der er mere generelt, så jeg er selvfølgelig interesseret. :-D

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:23

Det lyder spændende.

Sender dig en PM

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)