Søger en hjælpende hånd til magento !
Tilmeldt 26. Jun 11
Jeg har fået købt mig et domæne, det har jeg så fået tilknyttet til mit webhotel, hvor nemRabat også ligger.
Magento blev lagt op - Men der er åbentbart sket et eller andet (Jeg har med garanti, lavet noget, som jeg ikke kendte noget til...)
Nu melder den så fejl, når jeg forsøger at gå denne vej www.estolen.dk/beta
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få det "åbnet" igen og få kontakt til min database, som jeg var igang med at sætte den op til?
|
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
23-12-2013 kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at gå i dit directory og slet maintanence flag filen indtil videre.
|
Tilmeldt 26. Jun 11
Hej Thomas.
Jeg må være ærlig og sige (Og nu må du ikke le...) jeg aner ærligtalt ikke hvor det er, det du snakker om ?
|
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
23-12-2013 kl. 23:11
Log in på dit webhotel, find det directory din Magento er installeret i og slet en fil med navnet maintanenceflag - det afhjælper måske problemet :)
|
Tilmeldt 26. Jun 11
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
23-12-2013 kl. 23:17
Ja, det kunne du jo prøve.
|
Tilmeldt 26. Jun 11
Jeg kan ikke finde nogen fil ved navn; maintanenceflag , via FTP !
|
Tilmeldt 17. Dec 11
Hej Lasse
For at belyse den fejl du får, kan du prøve følgende:
1. Log ind via. FTP
2. Gå til mappen hvor Magento er installeret (muligvis mappen beta)
3. Find mappen errors
4. Find filen local.xml.sample og omdøb denne til local.xml
Herefter kan du prøvet at reloade http://www.estolen.dk/beta/ i din browser, og en beskrivelse af fejlen skulle gerne være synlig.
Mvh
Kasper
|
Tilmeldt 26. Jun 11
Hej Lasse
For at belyse den fejl du får, kan du prøve følgende:
1. Log ind via. FTP
2. Gå til mappen hvor Magento er installeret (muligvis mappen beta)
3. Find mappen errors
4. Find filen local.xml.sample og omdøb denne til local.xml
Herefter kan du prøvet at reloade http://www.estolen.dk/beta/ i din browser, og en beskrivelse af fejlen skulle gerne være synlig.
Mvh
Kasper
Hej Kasper.
Jeg får det her frem:
Error in file: "/home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/ProductAlert/sql/productalert_setup/install-1.6.0.0.php" - SQLSTATE[42S01]: Base table or view already exists: 1050 Table 'product_alert_price' already exists
Trace:
#0 /home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(645): Mage::exception('Mage_Core', 'Error in file: ...')
#1 /home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(421): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_modifyResourceDb('install', '', '1.6.0.0')
#2 /home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(327): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_installResourceDb('1.6.0.0')
#3 /home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(235): Mage_Core_Model_Resource_Setup->applyUpdates()
#4 /home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(417): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates()
#5 /home/www/estolen.dk/beta/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(343): Mage_Core_Model_App->_initModules()
#6 /home/www/estolen.dk/beta/app/Mage.php(684): Mage_Core_Model_App->run(Array)
#7 /home/www/estolen.dk/beta/index.php(87): Mage::run('', 'store')
#8 {main}
|
Tilmeldt 17. Dec 11
Fejlen tyder på at Magento installationen er fejlet.
Mit bedste råd er at slette alle tabeller vedr. denne Magento installation i din database, og begynde med en frisk installation.
|