Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til innovativt projekt søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude på Amino!

Jeg er ved at starte et projekt op, som, jeg synes, er rigtig fedt, og jeg er sikker på, det kan blive til noget godt. Jeg vil ikke skrive for meget i den her tråd, men hvis I er interesseret i at indgå et partnerskab - efter du har hørt om projektet, synes jeg, du skal kontakte mig. Så hvis du er interesseret i at høre om projektet og måske gå ind i et innovativt projekt som partnere, skal du enten kontakte mig her på Amino eller på: markusbomberg@gmail.com

Tak!

Venlig Hilsen

Markus Bomberg

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Markus

Lyder spændende at du har et projekt du brænder for.

I dine bestræbelser på ikke at afsløre for meget, skal du dog passe på ikke at afsløre for lidt heller.

Tænk over det, hvordan skulle man nogensinde vide om det er noget man er interesseret i, når alt du afslører er, at det efter din mening er innovativt og fedt? Det vil også kun hjælpe dig selv, hvis du skriver hvilken type du ønsker henvendelser fra.

Start evt med at skrive hvilken branche du er beskæftiget, hvem du selv er, hvilken profil din ideelle partner har, om der er krav om investering, hvor langt du er med projektet osv osv.

Håber det hjælper dig lidt i jagten, og glædelig jul :)

Mvh Rasmus 

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 22:44

Hej Markus

Hvad søger du af kompetencer hos din kommende partner?

- Og hvad tilbyder du selv til projektet?

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 23:01

Hej Rasmus,

Jeg havde tænkt mig at fortælle om projektet, hvis der var nogle, der kontaktede mig personligt, fordi jeg helst kun vil afsløre noget til potentielle partnere :-) Men tak for forslagene. Glædelig jul til dig også :-)

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 23:08

Hej Daniel

Det, jeg hovedsageligt søger en partner til, er udvikling af projektet - nye tilføjelser til projektet. Udover det ville det også være fedt, hvis den kommende partner havde styr på noget marketing, da det jo er meningen, at projektet skal være internationalt. Det ville bestemt kun være et plus, hvis partneren kunne kode hjemmesiden, men det er kun lykketænkning :-)

Jeg tilbyder selv en pligtopfyldende og arbejdsvillig person til projektet. På hjemmesiden vil der være noget affilliate, hvor jeg vil stå for at få nogle gode aftaler i hus. Jeg kender også mange på sociale medier, der har rigtig mange følgere, så der vil der også ligge en "marketingsstrategi". Og selvfølgelig fortsat udvikling af projektet.

Men som sagt, jeg har ikke flere års erfaring med iværksætteri, så det er stadig lidt nyt for mig.

Håber det hjælåper. 

/ Markus Bomberg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)