Hej derude på Amino! Jeg er ved at starte et projekt op, som, jeg synes, er rigtig fedt, og jeg er sikker på, det kan blive til noget godt. Jeg vil ikke skrive for meget i den her tråd, men hvis I er interesseret i at indgå et partnerskab - efter du har hørt om projektet, synes jeg, du skal kontakte mig. Så hvis du er interesseret i at høre om projektet og måske gå ind i et innovativt projekt som partnere, skal du enten kontakte mig her på Amino eller på: markusbomberg@gmail.com Tak! Venlig Hilsen Markus Bomberg |
Hej Markus
Lyder spændende at du har et projekt du brænder for.
I dine bestræbelser på ikke at afsløre for meget, skal du dog passe på ikke at afsløre for lidt heller.
Tænk over det, hvordan skulle man nogensinde vide om det er noget man er interesseret i, når alt du afslører er, at det efter din mening er innovativt og fedt? Det vil også kun hjælpe dig selv, hvis du skriver hvilken type du ønsker henvendelser fra.
Start evt med at skrive hvilken branche du er beskæftiget, hvem du selv er, hvilken profil din ideelle partner har, om der er krav om investering, hvor langt du er med projektet osv osv.
Håber det hjælper dig lidt i jagten, og glædelig jul :)
Mvh Rasmus