Hej. Jeg bruger selv PrestaShop 1.5.5.0. - Der var nogle ting jeg manglede, så jeg har lavet nogle scripts der, ikke lægger sig ind i PrestaShop, men integerer med Prestashop. Hvis du kan bruge nogle af dem må du få dem. 1: Et 'efter-handel-script'. - Du laven er tekstfil, den kan indeholde nogle parametre, scriptet laver så efter-handels-mails på baggrund af filen. - Det hele kører autonomt, og kører som et CRON job. - Du bestemmer selvfølgelig i en config fil, hvor lang tid efter handlen, og hvilken status en handel skal have nået. 2: Script til mindre shops. Tilføjelse af varer til lager... En simpel side der viser alle dine varer, og har en tekstbox ud for hver vare, hvor du kan tilføje (eller med negative tal fratrække) vare fra dit lager. - Dette har jeg bare lavet for at spare klik i shoppen! 3: Produck-pack script. Dette script kører jævnligt, det regner så ud, hvor mange af en pakke der er på lager, ud fra, hvor mange af de bagvedliggende varer der er på lager. - Troede det var i Prestashop, men kunne ikke få det til at virke... Sååå.... 2'eren kræver at du kan opsætte en hjemmeside på et beskyttet site et eller andet sted. - de andre køre autonomt. Dem der vil have dem kan skrive til mig. |
Så det første er f.eks en mail 1 uge efter køb om hvor man kan spørge om hvordan handlen var?? Jeg er intra i det ihvertfald, aner ikke hvordan jeg sender dig en besked, men du må meget gerne skrive til luka@smartility.dk :-)