Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Vi har registreret usædvanlig trafik fra dit netværk"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal indsende captcha til Google hele tiden på grund af usædvanlig trafik fra mit netværk ... I begyndelsen troede jeg, det havde noget at gøre med min trang til at ungoogle - MEN det bliver ved!
Er der nogen, der ved, hvad man præcis skal være bange for her - og hvad man skal gøre?! Tak :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var udsat for det samme, og det der er værre (var blandt andet banned fra YouTube Angry)
Det viste sig at være min internet-udbyders skyld.
På grund af mangel på IP adresser, samler de en masser kunder på "indersiden" der så har samme externe IP adresse.
Derfor kommer andre brugeres tåbelige adfærd til at gå ud over en masse andre kunder.

De indrømmede det ret hurtigt, da jeg talte med dem, og gav mig min egen IP uden merpris, siden da ingen problemer.

Så prøv at hør dem ad.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 11:03

Mange tak for dit bud, det har jeg ikke skænket en tanke. Der har været nogle udfald på linjen, som vores internetudbyder derfor har overvåget - så måske er det internetudbyderens overvågning, der registreres som usædvanlig trafik??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise Lamberth - Tekstfokus:
måske er det internetudbyderens overvågning, der registreres som usædvanlig trafik?

Nej, det tvivler jeg på. Det Google reagere på er et usædvanligt mønster i forespørgsler fra din ip-adresse til google.xxx

Det skyldes muligvis, som nævnt, at I er flere der bliver identificeret med samme ip ud mod verden.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:19

OK, jeg må have fat i dem igen ... suuk :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)