200 besøg/md. er heller ikke noget at råbe hurra for. Når du skriver "tæt på ingen som køber et produkt" så kan det jo være 1 eller 2 salg, og så har I en konverteringsrate på enten 0,5% eller 1%, hvilket ikke et helt skidt - men der er plads til forbedring, så i rammer over 3-5%. En strategi vil derfor være: 1) Gennemgå indhold. Opret bruger på: http://visualwebsiteoptimizer.com Følg Mogens Møllers videoguides: http://www.mogens-moeller.dk/den-ultimative-splittest-guide/ Se hvor brugerne går hen på sitet og find fejlene. Derefter tilpas indhold, så de matcher både konkurrenters samt brugernes direkte behov. Dvs. alt fra Dansk tekst til Danske kunder osv. til knapper med korrekt ordlyd (Igen lav A/B Split teste på disse ting via Visual Website Optimizer). 2) Så snart der er styr på disse ting, så sørg for mere trafik. Find Jeres niches omdrejningspunkter. Hvor skal I skaffe annoncering og troværdighed fra. Hvis I kan skabe nogle gode ambassadører i form af tilfredse kunder, så vil I over tid blive et "must" have iblandt nichen. AdWords / Facebook / Banners (Pas på banners, I skal virkelig vælge de rette steder hvor Jeres niche bevæger sig). |
Hjælp! Vi mangler kunder til vores webshop
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!