Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.. Jeg er mand på 35, har før været selvstændig... Ville bare lige høre om nogen havde haft heldet med at skaffe en investor herinde??

Venlig Hilsen

mark

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46695
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31

Jeg kender til et par i alle fald, men de færreste står frem, det er ofte en del af aftalen men uanset herinde eller andre steder, er det meget vigtigt at gøre sit forarbejde. Her lidt råd i forbindelse med investor ansøgning http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html 

Du vil se, at bl.a. din egen indsats, både i form af egne penge i projektet og i form af fuld tids indsats på området er af stor betydning. Du skal også regne med, at jo længere du er fremme i et projekt, jo lettere vil det være at få en investor med ind. Se f.eks. på GREELIGHT INVESTERING 

Google også crowfunding som et alternativ.

Overvej stærkt at kombinere med evt banklån idet alene det at banken går med i et projekt, giver investor et peg om at det ser rigtigt ud.

God vind med det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:55

Hej john

tak for dit input.

jeg ville gerne overtage en eksisterende butik, og ejeren er villig til at lade nogle penge stå i butikken, så det er jo positivt.

men jeg arbejder helt sikkert videre med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)