Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Kortholderen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vil i ikke være søde at bruge 2 min. På at tage et kig på min hjemmeside www.kortholderen.dk og komme med jeres feedback?
Det vil simpelthen være alletiders tidlige julegave :)

Rigtig glædelig jul derude!

Julehilsner
Steffen

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 09:09

Hej Steffen

Jeg synes det er en fin hjemmeside. Det jeg bed mærke i var om jeg kunne læse omkring dit produkt, og det kan man jo nemt. 

Jeg kiggede lidt på dit SEO, jeg tænker at det er fordi du måske ikke er helt færdig med siden endnu. 

Men eller er siden nem at finde rundt på, OG en overskuelig guide. 

Al held og lykke med projektet, ser spændende ud!

De bedste hilsner

Rami Najmi

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:13

På en mobiltelefon synes jeg der er et problem. Når du zoomer ind kan du se venstre side af det øverste banner som bare bliver større jo længere du zoomer ind. Du kan ikke flytte på det. Kun den nederste del af siden som du frit kan flytte på.

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 10:14

Hej Rami

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden.
Du har ret omkring SEO, det er jeg ikke nået til at kigge på endnu.

Hvis du skulle have lyst, kan du prøve at downloade appen den er godt nok kun til IOS endnu, så det kræver jo du har IPhone.

Julehilsen

Steffen

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 10:17

Hej Kristoffer

Tak for det.
Det har du fuldstændig ret i!
Det optimale er selvfølgelig at vi får lavet en mobilversion, specielt fordi vi henvender os til mobilbrugere!

nytregnskab.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:54

Rathcke88:

Hej Kristoffer

Tak for det.
Det har du fuldstændig ret i!
Det optimale er selvfølgelig at vi får lavet en mobilversion, specielt fordi vi henvender os til mobilbrugere!

Sørg nu for at give os mulighed for at vælge desktop versionen selvom vi bruger siden fra mobil! Jeg kan godt se det smarte i en mobilversion i nogle tilfælde, men i langt de fleste tilfælde vil jeg faktisk helst læse det på desktop-versionen i stedet for mobil - selvom jeg læser det fra min telefon.

Det er min helt personlige holdning - bl.a. også fordi mobilversionen giver begrænset funktionalitet, og i nogle tilfælde kan man ikke zoome på mobilversionen - og det er et problem for mig i og med jeg har en bygningsfejl.

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 18:53

Tak igen Kristoffer.!
Det skal jeg selvfølgelig nok være opmærksom på.

nytregnskab.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)