Hvordan ændre man ting som dette: <title>Din overskrift, som er det vigtigste overhovedet</title> <meta name="description" content="En beskrivelse af den enkelte sides indhold, hvor søgeordet meget gerne må indgå"> <meta name="keywords" content="søgeord, søge ord, søg, ordet"> ?
Håber i vil give jer tid til at svare på disse spørgsmål :)
Ad 2. Det kommer da helt an på hvilket system din shop/side er bygget op omkring. Din title er typisk indlæggets overskrift, eller dit produkt navn, måske sammensat med navnet på din hjemmeside - Som fx - "We-Vibe 4 - dildo-priser.dk"
Afhængigt af dit CMS/Shop system, så udfylder den som regel META NAME="Description", Meta name keywords er 100% irrelevant, da de ikke bliver brugt mere.
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
Jamen jeg bruger prestashop, jeg ved ikke om det er det i mener med CMS system. Jeg er ikke den store IT mand. :)
Jeg har bare læst en blog her inde på siden, hvor disse SEO ting står som grundbegreber man skal kunne, og vil gerne lære SEO. Jeg forstår bare ikke hvor man ændre disse ting.
Med hensyn til Ewire, så tror jeg i længden at det vil blive for dyrt, når Ewire samtidig skal have 2.45% af salget når de føre deres transaktioner. :) Men tak for forslaget.
Med hensyn til Ewire, så tror jeg i længden at det vil blive for dyrt, når Ewire samtidig skal have 2.45% af salget når de føre deres transaktioner. :) Men tak for forslaget.