Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv gerne hvis i har nogle gode,skøre eller fantastiske ideer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Living de Lux Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået udviklet denne hjemmeside i prestashop, jeg ville gerne høre hvad i mener om den generalt?

Siden er: www.livingdelux.dk

Jeg har nemlig en plan om at gå igang med noget affiliate marketing til næste år, så derfor kunne det være godt at få nogle af jer kloge hoveder til lige at kigge lidt på den.

Og skriv gerne hvis i har nogle gode,skøre eller fantastiske ideer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Hej Jimmi.

Jeg er faktisk meget imponeret over din hjemmeside du har lavet, dog har jeg et spørgsmål, noget ris og ros.

Har du helt selv lavet denne webshop i presta? Og hvor meget erfaring kræver det at lave?

Bemærkede at der nederst, står "Copyright 2012" er der en grund til 2012, da det jo er 2013 vi er i, plus du siger det er en forretningsidé, til næste år.

Det er faktisk en meget flot opsat hjemmeside, den holder et flot farveskema, og den ser rigtig troværdig ud, hvilket jo er rigtig vigtigt, når der handles på nettet

Synes dog ikke rigtigt at det første billede du har på din slider, passer så godt ind med de andre. Ved ikke hvorfor, men synes det ser lidt forkert ud, som om at trøjerne er photoshoppet ind på baggrunden.
Link til billedet, hvis du er i tvivl: http://livingdelux.dk/modules//homeslider/images/ac05722fb19cda422e4a53b14403adee.jpg

Er din idé, selv at have tøjet, eller er det fra andre hjemmesider, med fx. referallinks, hvor du bare tjener på hvert fald eller?

Jeg er meget imponeret, det kan du skam godt gå i luften med!

- Peter. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

.

Fra Middelfart
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Living de Lux Skrevet kl. 17:35

Hej Peter.

Tak for de fine ord.

Det er rigtig fint du siger det med billedet, det vil jeg få lavet om nu her.

Omkring dine spørgsmål: Jeg har selv tegnet skitser af alle sider og fundet ud af hvordan siden skulle sættes op, men det er ikke mig der har opsat siden det har jeg betalt prestadesign.dk for. ( Og der gør kristian et godt stykke arbejde og laver det hele præcis som du ønsker ).

Siden den køre faktisk nu, så jeg er gået i luften. Jeg er dog ikke helt tilfreds med siden da jeg ikke får nok bestillinger, jeg sælger sådan set godt online bare ikke på min egen hjemmeside, så det var derfor jeg ville høre jer herinde om hvad der kunne gøres bedre. ( Ja det er mig selv der har alt tøjet ).

Så hvis du har flere gode råd eller andre har nogle gode råd til hvordan jeg kan forbedre mig så sig endelig til :) Jeg regner med at gå igang med nogle banner reklamer igennem partner ads til næste år, og begynde at gøre lidt ud af mine facebook side. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Det med facebook siden og partnerads, er en fantastisk idé.

Og jeg skal nok lige komme med mere hvis jeg kommer på noget :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)