Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen betaling hvorfor skal folk gøre det mod en!!!!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay

Kan du ikke lige sende mig en privat besked, eller slå privat besked til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige havde med at dette self. ikke har noget at gøre med mit gode samarbejde med http://jfservices.dk/ Brian Jensen
som altid har været prof. ved vores samarbejde...

mvh jan jensen 

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan har du en kontakt information:-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte engang et stort telemarketing bureau, og de ville have 50% af betalingen før de begyndte på en opgave, og de resterende 50% når opgaven var fuldført.

Overvej at gøre det samme, og måske 100% upfront når det er udenlandske kunder.

Det minimerer din risiko.

Mvh Carsten

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er meget normalt i vores branche.

Mange vil dog ikek gøre det mere, pga folk ødelægger det for os, der udfører vores arbejde, også lgie meget om vi har fået penge, ligger vi ikke den bagerst i køen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen og tak for alt støtten,

Skal Lige tage med her at der findes reelle folk også i udlandet,
men dessvære er der de få som ødelægger det for alle andre.

Jeg vil ønske alle en god jul..

Med Venlig Hilsen
Jan Jensen 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg har gjort det sådan, at firmaer som ikke har betalt allerede fremsendt faktura, og ønsker at få ny ordre lavet, de skal først betale den manglende betaling, samt skal den nye ordre de bestiller betales forud, da jeg også har oplevet at folk løber fra regningen, men vil da sige det er meget sjældent at det er sket. 

 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har udestående anerkendte fordringer, vil jeg råde dig til hurtigst muligt at kontakte et professionelt internationalt factoring firma, f.eks midtfactoring.

Og se om ikke de kan hjælpe dig. Og evt. bruge et sådant firma for fremtiden, det er min erfaring at det bestemt virker når fakturaer kommer fra et sådant selskab. Desuden påtager de sig rykker etc. Man behøver ikke bruge factoring delen af aftalen, men kan nøjes med betalingsdelen, og dermed spare omkostninger.  

Fra cebu
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jan,

Nu skriver du ikke inden for hvilken branche du har lavet arbejdet, men jeg sidder med en fornemmelse af, at det kan vaere et eventyr jeg var involveret i under navnet Promotioneu. Jeg dummede mig gevaldigt her da jeg samtidigt havde meget travlt med opgaver, der laa uden for telemarketing. Jeg saa min "partner" som en mulighed for at kunne beholde mine kunder og samtidigt faa tid i overskud. Desvaerre viste det sig at jeg valgte en forkert partner og baade kunder og leverandoerer - og jeg ogsaa sidder med en stor naese for ikke at lave hjemmearbejdet godt nok. Jeg har ikke skrevet under paa nogen samarbejdsaftale med min partner, der viste sig at vaere noget af en fantast, men det giver mig ikke ret til at loebe fra ansvaret. Jeg troede at jeg havde styr paa alle de aftaler der var blevet indgaaet, hvor mit navn kunne vaere inmvolveret, og jeg vil i hvertfald meget gerne se hvad jeg kan goere for dig hvis det er mig der er involveret. Du er velkommen til at kontakte mig paa safethai1515@yahoo.com. 

Med de bedste julehilsener

Henrik

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan !

Jeg kender udmærket til din situation, det er så frustrerende når kunderne ikke betaler og ligesom du selv skriver så tænker de ikke på hvilken betydning det har for os "små" virksomheder.

Jeg har selv oplevet det mange gange i min tid som selvstændig, men de er kun en ting at gøre, bevare modet, op på hesten igen og komme videre selv om det nogle gange kan være svært.

Da jeg i sin tid startede min virksomhed op, kom jeg godt fra start men allerede efter 6 måneder mistede jeg 200.000 på en kunde der gik konkurs, det tog år at tjene tabet hjem igen men det lærte mig at fakturere løbende frem for at samle det hele til sidst.

I øjeblikket har jeg ca. 170.000 ude at stå hos kunder der er videresendt til min advokat, vel at mærke kunder der erkender deres gæld men bare ikke har pengene til at betale for det arbejde de har bestilt.

Kunderne skænker ikke en tanke til os der prøver at få en virksomhed til at løbe rundt. Selv om de ikke betaler har vi jo stadig haft udgifterne til lønninger, husleje, materialer, drift osv.

Tro mig, jeg har været "i kælderen" mange gange og det kan være svært at komme op. Jeg har haft mange søvnløse nætter og kæmpet for at få tingene til at hænge sammen. Flere gange har jeg været ved at smide håndklædet i ringen men hver gang har jeg alligevel været stædig og sagt til mig selv at dårlige betalere skal sgu ikke være skyld i at vi må dreje nøglen. Der har været perioder på flere måneder hvor jeg ikke har kunnet udbetale mig selv løn, hver gang der gik penge ind, trak banken det meste i renter, bilen måtte jeg tanke på konens benzinkort osv. men jeg er kommet igennem og det er fandeme fedt bagefter og man lærer en masse af det.

Bevar modet, op på hesten igen og kom videre, et tab på 20.000 er surt, men realistisk at komme videre fra, tænk på hvor meget du brænder for det du laver

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)