Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undskyld til alle Jyder...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

...men jeg synes at denne tekst er ret sjov (skal lige siges at jeg selv er delvist jyde, så jeg er ikke ude på at flame Jyderne herinde):

De fik et Jysk barn!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Hehe, der er skam nogen, der har fattet det hele her. Men jeg tror nu ikke på, det kan være en sjællænder, der har skrevet teksten (sorry, sjællændere!) For de jyske gengivelser er nu meget korrekte. Big Smile  

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 17:49

Historien minder mig om en oplevelse jeg (jyde) havde for et par år siden....

I forbindelse indkøb af noget edb udstyr forsøgte jeg at presse prisen nogle tusinde ekstra. Det plejer jo at kunne lade sig gøre når sælgeren har aftalen inden for rækkevidde. Efter en længere sang fra de varme lande, hvor jeg forklare hvorfor jeg lige skulle have lidt ekstra rabat for at kunne afslutte handlen svarere sælger tørt....  "Jeg er selv jyde"...

Behøver jeg skrive at jeg ikke fik den ønskede rabat..

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:57

Hehe - meget sjov tekst. Godt du anbefalede den Dmitri

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det første stykke tøj jeg fik af min mand var....nej, ikke et sæt frækt silkeundertøj, men en hirtshalshabit eller som den hedder på lageret; en termokeddeldragt, samt et par forede gummistøvler.

Faktisk er jeg så glad for det at jeg ikke ville bytte det med silkeundertøj. Og jeg kan godt afsløre at der er INGEN der kigger underligt når jeg kommer traskende i ovenstående outfit på gågaden eller havnen om vinteren...jeg blender virkelig ind....

Mette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)