Hej. Jeg har arbejdet lidt i at få mine produkter ud til en fotograf, og så lavet nogle produktbilleder. - Det er heller ikke så dyrt, men.... Jeg vil hele tiden gerne lave dem om, får nye produkter, nye ideer til opstilling o.s.v. - Og så ender det altså med at blive dyrt med en fotograf.. De skal jo, selvfølgelig, have for opstilling o.s.v. hver gang. Så tænkte jeg, kan vi selv lære det? - Jeg fandt denne: http://activfoto.dk/product_info.php?cPath=183_649_755&products_id=26505&utm_source=linking&utm_medium=product%20list&utm_campaign=Lastolite%20Cubelite%20kit%2060 Kan det bruges til noget? - Her et udmærket kamera selv. |
Hej Carsten,
Vil du ikke prøve, at ligge et af de billeder du har fået taget ved fotografen op? Så kan jeg lynhurtigt give dig en melding på, om du kan lave det samme selv med dem type belysning eller du skal lade vær.
Hvilket kamera har du? og er du kendt med de manuelle indstillinger?
Jeg har en del års erfaring med salg, af produkter som netop det foto-kit du har fundet.. Og mange gange vil min anbefaling være, at det skal man holde sig langt væk fra..
Mvh. Morten