Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til webshop start!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg ønsker at købe et domæne via unoeuro - kun domænet. Kan dette nemt tilknyttes mit webhotel hos gigahost eller skal jeg købe domænet der?

2. Hvilket system ville I forslå?
Jeg er nok det man kalder en smule grøn, på området. Har snart fået ok styr på min side (nemRabat). Men mangler stadig en del viden. Shoppen skal ikke indeholde 1000 produkter, til at starte med, ihvertfald. Jeg er blevet forslået magento?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:56

Hej Lasse

Tag et kig på Shopify - det er nemt at gå til.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor ikke bare købe domænet ved Gigahost? Prisen skulle gerne være den samme.

Vi bruger Magento til www.coolslips.dk - Det er fint at være lidt fremtidssikret, så man ikke skal til at eksportere hele sit site senere. Men stortset alle shop systemer ligner hinanden mere eller mindre. Det er efterhånden blevet en smagssag.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 11:41

Det er simpelthen fordi at det er 3 gange så dyrt - Sjovt nok :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:46

Lasse B. Svenningsen:
Kan dette nemt tilknyttes mit webhotel hos gigahost eller skal jeg købe domænet der?

Det er jeg ret sikker på at man godt kan.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse B. Svenningsen:
1. Jeg ønsker at købe et domæne via unoeuro - kun domænet. Kan dette nemt tilknyttes mit webhotel hos gigahost eller skal jeg købe domænet der?

Det kan man godt, du skal bare redelegere det til gigahost's dns servere efter domænet er registreret. Det kan du gøre via dk-hostmasters hjemmeside.

Lasse B. Svenningsen:
2. Hvilket system ville I forslå?

Hvis du er helt nybegynder, og selv vil hoste systemet, så kig på WooCommerce til Wordpress eller Prestashop. De er rimelig lette at gå til, og der findes mange fine templates du kan anvende. Ellers, så kig på et hosted system som shopify eller shoporama. De skulle fungere rigtig godt (jeg har ingen erfaring med nogen af dem). Der er rigtig mange firmaer som tilbyder webshops. Du bør sigte efter noget standardiseret, som man ved virker, fremfor at bruge kassen på at få specialbygget noget til dig. Hvis det går hen og bliver en kæmpe succes, kan man altid overveje hvordan ens shop kan blive forbedret. Men i første omgang ville jeg kigge på en af de løsninger, som jeg nævner her. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)