Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes du min blog fungerer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg startede fornyligt min blog www.uretiltiden.dk hvor jeg blogger om mekaniske ure. Det er første gang jeg har prøvet at opsætte en hjemmeside, så det er lidt svært for mig at vurdere resultatet. Jeg synes selv resultatet er blevet okay, men det betyder jo ikke så meget, hvis ikke mine besøgende synes det samme. Derfor ville jeg blive enormt glad, hvis I gad kigge forbi min blog og give lidt feedback på hvad der fungerer og hvad der ikke gør. 

En specifik ting jeg gerne vil spørge om, er om min facebook likebox i sidemenuen virker samt om mine socialshare knapper i bunden af blogindlægene virker? Jeg kan nemmelig ikke selv se dem, når jeg benytter Chrome. De virker i Internet Explorer, men jeg er lidt urolig for om det er alle Chrome brugere, der ikke kan se min side korrekt, eller om det kun er hos mig den er gal.

Dbh,

Morten.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:35

Morten Egholt:
En specifik ting jeg gerne vil spørge om, er om min facebook likebox i sidemenuen virker samt om mine socialshare knapper i bunden af blogindlægene virker?

De virker fint for mig i både Safari og Chrome.

Alle de ting som står på engelsk, kan du få oversat til dansk, hvis du installerer codestyling-localization som plugin i Wordpress. (Jeg kan se, at jeg faktisk har glemt at gøre det på mit eget site, tsk tsk :D).

Jeg har ikke gennemlæst teksterne, men mit førsteindtryk er, at du skriver rigtig meget tekst, og det er virkelig godt. Hvis du fortsætter sådan, tror jeg helt sikkert, at du får læsere til emnet.

Dit tema er ganske simpelt, og jeg synes helt klart, at du skal fokusere på at få skrevet en masse tekster, inden du bekymrer dig om at ændre designet igen. De fleste læsere interesserer sig for, om du har masser af godt indhold. Derfor er designet selvfølgelig stadig vigtigt ingen tvivl om det. Det er heldigvis ikke enten eller. Men da du har et tema til Wordpress er folk vant til, at det ser sådan ud, og jeg tror ikke, at det er dit tema, som gør, at folk vælger at læse eller ikke læse din blog om urer. Det er din lidenskab for urer, som gør forskellen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 00:04

Tak for svar, det var super at høre :) Jeg vil helt sikkert arbejde med at få oversat siden bedre samt få skabt en hel masse indhold. Har fundet ud af, at det er min avastudvidelse til chrome, der får den til at disable facebook knapperne. Ved ikke lige hvorfor den gør det, men så længe det kun er et problem hos mig går det nok. Tak for din feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Din blog virker rigtig fornuftig! Jeg oplevede ikke nogen fejl da jeg besøgt den, også godt indhold :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 16:55

Tak for det. Det er rigtig fedt, at få lidt feedback :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34

Hej Morten

Morten Egholt:
samt om mine socialshare knapper i bunden af blogindlægene

Jeg syntes dit site er flot og enkelt... alt ser ud til at virke, men jeg kan ikke se nogle socialshare knapper, og jeg bruger Crome.

Venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)