Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er en vare falsk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Ja overskriften siger næsten det hele,
Hvornår er en vare falsk? Altså jeg mener nu har jeg op til flere gange, set iphone opladere f.eks. Der bliver solgt på danske webshops som jo ligner de orginale på næsten en prik så hvad skal dertil før du kan kalde en vare falsk. Og den ikke må sælges i Danmark?

Med venlig hilsen

Patrick hansen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:44

Ingen facitlist - mindst 15% ændret siger mange - og det er ok en god tommelfingerregel

Er den med logo og ikke fra originalejer så er det jo altid fake men er du i tvivl om tingen uden logo, men som "ligner" - er ændret nok til mindst 15% anderledes punkt for punkt, så hold dig væk, for told kan og skal standse fakes, og original mærket, specielt de kendte som apple - sony osv - vil kraftigt bruge penge på at forfølge alt de mener er fakes

Dertil kommer at fakes - trods CE mærker og andet, sagtens kan være uden gennemført kontrol af elektronik og importør kan hænge på alle ulykker

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nyborg
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John,

det lyder som en fornuftig tommelfingerregel. mange tak for dit gode svar! vil  i samme ombæring benytte lejligheden til at sige tak, både på mine vegne og de fleste andre aminoer tror jeg. fordi du tager dig tid til at svare på langt de fleste spørgsmål, her inde og altid kommer med et svar man kan bruge til noget! Vil ønske dig god jul og alt godt i det nye år! ser frem til mange flere gode indlæg fra dig.

Med venlig hilsen

Patrick hansen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:16

PatrickSH:
Vil ønske dig god jul og alt godt i det nye år! ser frem til mange flere gode indlæg fra dig

Tusind tak Patrick - helt samme til dig og dine - altid fedt at høre hvis noget kan bruges.

Super Jul og Nytår til alle Aminoer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)