Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbelproducenter som partner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

jeg har et spørgsmål vedr. Søgning af partner.

Landet ligger sådan at jeg har designet et møbel, som ikke er eksisterende og har nu har jeg søgt international designbeskyttelse.
Møblet har en STOR potientiale i både ind og udland og er konkurence dygtigt.

Men nu står jeg med spørgsmålet.
jeg overvejer at søge en partner, en med et ben inden for møbelindustrien og kontakter til producenter som er villig til at investere i konceptet?

Er dette en nem eller besværlig process?

Mvh. Mathias T.S

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:42

Der er nok ikke nogen nem vej til et fysisk produkt, men afhængig af produkt typen og den værdi produktet skal have i sidste ende ville jeg se om jeg ikke kunne få fat i en lokal møbelsnedker, så kan du i hvert fald få lavet en prototype. Han kan samtidigt have nogle ideer til hvordan du nemmest får produceret mange. 

Med hensyn til investorer så ville jeg nok se om ikke det var muligt at bare at starte med at producere nogle få i danmark til en lidt højere pris og se hvor godt de solgte, derefter har du salgstal at kunne fremvise og dermed vil du nok stå bedre i din jagt på en investor

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:20

Når nogen fabrikker kan udvide og sælge møbler, så er det fordi de har branche-erfaring.

At dit nye design har en positiv fremtid, skal du have endeligt bekræftet.
prøv hos Henrik http://www.if-dk.com/

eller Interstill A/S i Horsens

eller Actona Company i Holstebro.

De er helt sikkert de rette til at komme videre.

Tjek evt selv mulige leverandører, der hvor det mest af møbelbranchens producenter er samlet på http://www.wood-supply.dk/

hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)