Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

patenterbar stol med international potentiale søger samarbejdspartner/kapital

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

sælvstændigStol der gør brugeren aktiv siddene og eliminerer siddeskader. Forbinder overkrop med underkrop. Enkelt og tidsløst design med høj signalværdi.

Målgruppen er meget bred . Arkitekttegnede møbler, simple living,institutioner,kontorer,spa/wellnes,yoga/metitation  osv.           Skræddersyet til det

japanske marked og simple living.    Der er tale om absolut nytænkning  . Egnet til produktion i DK og kan produceres i et utal af matrialer .        

Der søges efter en partner med interresse i ergonomi,bevægelse,simple living.

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 08:42

Hej

Lyder som et meget spændende projekt - hvor langt er du kommet i udviklingen? Jeg kender godt til problemet med diverse skader, da jeg sidder på kontor hver dag! Og markedet er så absolut gunstigt for sådanne projekter - folk efterspørge nyt design. Især i udlandet, hvor danske møbler er ekstremt eftertragtet. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om ideen - hvis du vil løfte sløret lidt. Er bosat i Hadsten nær Århus og har en cand.merc i udenrigshandel og nogle år på arbejdsmarkedet på bagen. Skriv evt. en PM, hvis det har interesse.

Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 11:23

Det kunne være spændende at  mødes og se om kemien passer og fortælle dig om projektet. Er langt i udviklingen  men der mangler 9-12 mdr. inden det kan gå  ud.  Der er en  stærk og yderst kompetent  gruppe knyttet til projektet.

Kontakt mig på        Kundawings@gmail.com

Venligst Poul

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)