|
Hej Torben kan du sende mig en mail på info@cute-cool.dk vedr. salg af dine smykker hilsen annette |
hej..
kan jeg få mulighed for at se hvad du har tilbage af smårester
Hilsen Annette
Debat
|
hej.. kan jeg få mulighed for at se hvad du har tilbage af smårester Hilsen Annette |
|
Hej Kim Så lige din besked.. Kan jeg muligvis også få en mail tilsendt med dine varer og priser/billeder Mange hilsner Annette |
|
Hej Ther Må jeg spørge dig om hvor du vil importere fra - eller hvordan du har fundet de producenter /fabrikker eller engros steder du vil købe fra. jeg står selv og er åbnet en shop med tøj mm og har været en tur i Paris for at købe engros.. Jeg kunne godt bruge at finde leddet længere bagud eller længere endnu, så jeg kan købe mine ting endnu billigere - men det er svært at finde.. Hvad har du søgt på for at finde dem. Mange hilsner Annette |
|
Nu vælger du at importere selv, så ved ikke hvor relevant det er ;) Men jeg kan godt være behjælpelig med salg af parfumer (kosmetik og skincare på vej) og i opstart af et eventuel samarbejde behøves der ikke nødvendigvis at købes ind til lager, da jeg sagtens vil kunne tilbyde dropshipping. Du kan kontakte mig: mark@parfume-s.dk hvis det kunne have interesse.... mvh Mark |
Hej Annette Der er sendt en mail til dig. Mvh Eric J. Christiansen |