Da jeg snart tager af sted på en længere backpacker-rejse til Indien, er jeg på jagt efter en brugt netbook til en billig penge som kan komme med i rygsækken. Har ikke mod på at tage hverken iPad eller arbejdscomputer med, men bliver nødt til at tjekke mails jævnligt mens jeg er af sted. Og her tænker jeg at en gammel netbook lige er sagen. Med tanke på hvor populære netbooks var for nogle år tilbage, forestiller jeg mig, at der er mange som har sådan en liggende og samle støv. Jeg har tjekket DBA.dk, men her er udvalget forholdsvis begrænset, og priserne mange gange helt hen i vejret. Så ligger du inde med en netbook du ikke længere bruger, og er du villig til at sælge den for 500,- så vil jeg meget gerne høre fra dig :)
|
Hej Mathias.
Jeg har en brugt Acer Aspire One, som jeg gerne sælger for 500 kr.
Den er ikke super hurtig efter nutidens standard, men er fin til surf, mail, chat og lidt tekstbehandling. Den har ikke Windows, men en særlig Linuxversion som er meget intuitiv og starter hurtigt, fordi der ikke er harddisk i, men en lille 8 GB SSD. Maskinen har 512 MB Ram og 8,9" skærm. Indbygget kamera, kortlæser og kan kobles på WiFi. Jeg har original emballage, manuel osv.
Mvh. Daniel