Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har en brugt netbook de vil sælge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg snart tager af sted på en længere backpacker-rejse til Indien, er jeg på jagt efter en brugt netbook til en billig penge som kan komme med i rygsækken. Har ikke mod på at tage hverken iPad eller arbejdscomputer med, men bliver nødt til at tjekke mails jævnligt mens jeg er af sted. Og her tænker jeg at en gammel netbook lige er sagen.

Med tanke på hvor populære netbooks var for nogle år tilbage, forestiller jeg mig, at der er mange som har sådan en liggende og samle støv. Jeg har tjekket DBA.dk, men her er udvalget forholdsvis begrænset, og priserne mange gange helt hen i vejret.

Så ligger du inde med en netbook du ikke længere bruger, og er du villig til at sælge den for 500,- så vil jeg meget gerne høre fra dig :)

/Mathias

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 04:09

Hej Mathias.

Jeg har en brugt Acer Aspire One, som jeg gerne sælger for 500 kr.

Den er ikke super hurtig efter nutidens standard, men er fin til surf, mail, chat og lidt tekstbehandling. Den har ikke Windows, men en særlig Linuxversion som er meget intuitiv og starter hurtigt, fordi der ikke er harddisk i, men en lille 8 GB SSD.  Maskinen har 512 MB Ram og 8,9" skærm. Indbygget kamera, kortlæser og kan kobles på WiFi.  Jeg har original emballage, manuel osv.

Mvh. Daniel

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 10:13

Hej Daniel

Tak for dit tilbud :)

Jeg tror dog jeg må takke nej, da det er lidt en dealbreaker at den ikke kører Windows - Det skulle jeg selvfølgelig også have skrevet i mit oprindelige indlæg.

Men hvis der nu er en eller anden nødsituation hvor jeg skal rette noget for en kunde, så vil jeg gerne have sikkerhed for at jeg hurtigt kan installere et ftp-program, Teamviewer eller lignende. Og her er det bare hundrede gange nemmere at sidde med en Windows-maskine frem for en begrænset Linux-distribution som man ikke kender.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 17:17

Ingen andre?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:48

Hvornår skal du bruge den.

Jeg har en hvid MSI Wind u100, som jeg måske vil af med. Skal dog lige have lidt betænkningstid. Den kører XP og læste i en guide, at den godt kan klare Windows 7 - har ikke prøvet dog (Man kan jo så ikke installere det via cd, da der jo ikke er cd-drev i netbooks.).

Den er opgraderet med et større batteri og flere ram i forhold til første version. Kan ikke på stående fod huske hvor meget, og kan evt lige teste hvor længe batteriet holder nu. Det holdt dengang til ca. 6-7 timer brug. Men det gør det jo nok ikke mere.

Den er i helt fin stand. Og den er lidt hurtigere end mange andre netbooks. Var den i hvert fald dengang. Den kostede 4.000 kr, da jeg købte den, men det er jo så også en del år siden.

Jeg skal lige overveje det.

Med venlig hilsen

Emil

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 17:59

Emil, jeg har sendt dig en PM.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725