Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med webshop ejer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg vil gerne arbejde for pengene, og jeg vil gerne tjene lidt ekstra penge ved siden af mit arbejde i et webbureau som programmør.

Jeg søger en person der ønsker at gå i partnerskab med mig, og køre en webshop - jeg vil stå for alt online-koncept, design, programmering & marketing.

Du skal have nogle produkter at sælge, stå for forsendelse og betaling.

Jeg forventer kun en procentdel af de produkter der vil blive solgt (et afkast). Kald det affiliate, eller hvad du vil.

Jeg kan fortælle lidt om mig selv, jeg arbejder i det her webbureau i Aarhus, jeg arbejder med kunder som Invita, Botex, DR, Trip Trap, Grundfos - og nu vil jeg gerne prøve mine kræfter privat, med hvad jeg selv kan udregne.

Jeg håber at høre fra nogen, med nogle tilbud om samarbejde - jeg kan sige, at jeg er fuldstændig dedikeret på success!

Mvh
Daniel Williams

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 21:35

Hej Daniel,

Vil du sende mig en pm med dit tlf. nr. så kan vi tage en snak. Jeg har lidt forskellige spændende webshop/projekter jeg kan byde ind med.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:30

Ganske interesant og bestemt værdigt at tale videre om...

Vil du smide mig en mail: mark@parfume-s.dk

Så kan vi da lige nuppe den derfra, evt lige en hurtig samtale over telefon og hvis man behøver et sidste skridt, så kan vi da slå hovederne sammen.

Som du nok har set, kan jeg byde ind med parfume etc ...

Mvh Mark

Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 10:34

Hej Daniel,

Hvis du også har erfaring indenfor Navision verdenen, har jeg en webshop der sælger dæk og fælge. Der søger jeg en partner med de rette kompetencer, fordi potentialet er ret stort, men jeg mangler en hjælpende hånd til programmering og markedsføring. Du er velkommen til at smide mig en mail info@daekzonen.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)