|
rigtigt mere intressant ved end det jeg har lært om "metoden" og de erfaringer jeg har gjort mig, samt de værdier jeg har fundet ved at bruge en for mig, ny funding metode. Hvad der forbavsede mig var hvor hurtigt pengene blev samlet sammen, det tog 2 uger at nå mit mål på 11.000 Min egen vurdering er at mine incitamenter var rimelig og realistiske. Så derfor vil jeg gerne anbefale at man tænker på effekten af Crowdfunding og søgning af puljer generalt, når man får de gode ideer. Da der bestemt er mange veje man kan gå, du får øjnene op for hvor opbakningen ligger og hvorfor folks personlige relation til det du funder til, spiller en stor rolle. Og nu står jeg så med et sikret projekt, og resten af donationerne er såmænd bare flødeskum på lagkagen, Der er pludselig anledning til at udvikle videre på den ide, samt at der er dukket en masse andre muligheder og veje op, som jeg kan forsætte ud af. Fundersne har været alt fra venner der har lagt 60-100 kr for at få en bog, til folk der har kontaktet mig med henblik på at få malet en væg i deres butik eller kontor. Jeg er ganske overbevist om at det ikke er sidste gang jeg bruger Crowdfunding, og håber selvfølgelig også nogen herinde vil støtte mit projekt og crowdfunding kul- turen/miljøet i Danmark - Da det på mange måder virkelig har åbnet min verden og tiltro til at når flere står sammen om en god ide, så kan det godt lykkes med lidt fællesskab og ved at løfte i flok. |
Crowdfunding: In among the crowd og BOOOMERANG.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem