Jeg tænkte jeg ville lave et par hjemmesider med youtube videoer.
fx. en hjemmeside med pranks, en med sjove dyr, en med x-factor videoer, osv. En hjemme side, hvor det er én slags videoer, som så bliver kategoriseret. Lignende Retardo.dk. Så skulle det bare være fokuseret på én type videoer. :). Problemet er, at jeg ikke er helt skarp til programmering af hjemmesider endnu, men jeg arbejder på det :).
Jeg tænkte jeg ville lave et par hjemmesider med youtube videoer.
fx. en hjemmeside med pranks, en med sjove dyr, en med x-factor videoer, osv. En hjemme side, hvor det er én slags videoer, som så bliver kategoriseret. Lignende Retardo.dk. Så skulle det bare være fokuseret på én type videoer.
Altså det kan da godt ende med at blive dyrt i sidste ende, hvis de alle skal have domæne, og hosting. :-)
Magnus Bo Hansen:
Problemet er, at jeg ikke er helt skarp til programmering af hjemmesider endnu, men jeg arbejder på det :).
Jamen der kan builders som wordpress osv. bruges, jeg er meget erfaren vil jeg selv sige, med wordpress, og det virker perfekt, der er ingen kodning, med mindre du selv vil code et theme. :-)
Altså det kan da godt ende med at blive dyrt i sidste ende, hvis de alle skal have domæne, og hosting. :-)
Ja, men det er også blot en af mange idéer :). Kunne bare ik rigtig finde ud af om det var lovligt eller ej at sætte andres youtube videoer ind på sin hjemmeside.