Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - færdige tekstiler til påtryk - hvilke designs må bruges?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Den Lille Strateg I/S Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have trykt nogle motiver på en række tekstiler i forbindelse med et projekt der skal støtte gode formål, men løber panden mod en mur, når jeg leder efter færdiglavede designs (fx. T shirts, Bluser eller lign.) der kan trykkes på. De firmaer, der sælger til trykkerier og lign. har alle samme design, som jeg finder temmelig standardiseret og kedeligt. 

Jeg ved H&M har nogle helt perfekt designs, men umiddelbart tror jeg ikke det er lovligt at købe en stor portion derfra og påtrykke mit eget motiv, og sælge dem videre. Heller ikke selvom mærket fjernes. Hvad gør man i sådan en situation, eller er der nogen herinde, der kan hjælpe mig med nogle ensfarvede tekstiler i fede designs, så jeg ikke skal ud og lave det hele fra bunden og få produceret? 

Alle forslag modtages med kyshånd :-)

Mvh Anne 

Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:00

Hvorfor designer du ikke selv et motiv? 
Så kan du tage ud til et trykkeri og få dem til at trykke det på.(Motivet skal vist være pdf fil når du afleverer det.)

Mvh. Casper  

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:22

Det kan jeg godt fixe for dig :) Jeg har rigtig fede modeller på hyllern

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Den Lille Strateg I/S Skrevet kl. 20:45

Jeg har allerede motiverne, der er ved at blive vektoriseret og trykkeriet er klar, men jeg mangler modellerne at trykke på…. Thomas Reberholt, kan du ikke sende mig en privat besked med lidt mere info? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)