Jeg hedder René og er 16 år. Jeg bruger en del tid på computeren hver dag og ville derfor vide, om det kunne være muligt at få et arbejde der også. Har programmeret nogle enkelte hjemmesider fra bunden, og ellers arbejdet rigtig meget i WordPressCMS'et.
I WordPress har jeg lavet en del oversættelser, sat theme op osv. så har en del kendskab dertil.
Men det jeg søger er lidt hjælp til, at få et "arbejde" på nettet, hvis det er muligt i min alder? Det skal helst ikke være sådan noget affiliate, da jeg synes det tager for lang tid :)
Så er der måske nogle der kan bruge mig til noget? Eller har en idé til hvad jeg kunne give mig til, så hører jeg gerne fra jer!
Hvorfor ikke starte selv? Du kan tilsyneladende noget som mange andre går og bøvler med.. Så det ser jeg da som en oplagt mulighed for dig at komme i gang med lige præcis det du vil :)
Hvorfor ikke starte selv? Du kan tilsyneladende noget som mange andre går og bøvler med.. Så det ser jeg da som en oplagt mulighed for dig at komme i gang med lige præcis det du vil :)
Mvh. Tobias Lund Nielsen
Hvordan starte selv? Ved ikke helt hvad du mener der :)