Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en elev eller medarbejder? Lad mig have noget ekstra at fejre

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer

I dag er det min fødselsdag,  og selvom mange mener at det at blive ældre ikke er noget at fejre, så er jeg af en anden mening, da jeg ser det som at man har fået 1 år mere, hvor man har kunne opleve og lære nye ting – og det er da netop værd at fejre. Ikke sandt?

Men jeg står desværre i den situation, som mange andre.. Nemlig at jeg søger en stilling som voksenelev indenfor Kontor og administration.

Jeg blev færdig på Niels Brock i Januar måned med gode karakterer og en fin hue. Men ligesom mange andre, har det ikke været muligt at finde en elevplads. Så nu prøver jeg her på Amino, kunne jo være, at der var en af jer herinde, som står og mangler den PERFEKTE elev.

Jeg tog min første uddannelse i 98’ på Lyngby Handelsskole, men valgte nu at gå ind og opgradere min uddannelse, da der er sket så mange nye og spændende ting, som jeg godt ville lære. Jeg har taget flere forskellige kurser indenfor kommunikation og service. Da jeg mener at god kommunikation og service, er vejen til succes.

Jeg har erfaring indenfor flere forskellige brancher, og er ikke bleg for at lære noget nyt eller at tage fat. Min fritid bruger jeg tid her på Amino, laver hjemmesider i Joomla og Wordpress. Jeg nyder at se når ens hårde SEO arbejde bærer frugt og man ender på side 1 i Google. At se at ens små hobby hjemmesider som man har skabt, har 14.000+ besøgende om måneden. 

Udover det, så er jeg mor til en 4 årig fræk bandit, og så elsker jeg at bage – Så nyder du/I duften af nybagt brød og kage på kontoret, så hav mig i tankerne, som din næste elev.

Jeg interessere mig meget for kontorarbejde, markedsføring, Seo, og nyder at skrive gode tekster. Hovedvægten ligger dog på markedsføring, hvor jeg altid har en masse gode ideer. Sidst men ikke mindst, så er jeg en hjælpsom, fleksibel, glad, dygtig medarbejder, der elsker at lære nye ting – og hurtigt sætter mig ind i nye arbejdsopgaver.

Hvis du/I kunne være interesseret, og vil vide mere – Så send mig gerne en PM. Det kunne også være, du kender en der mangler en som mig, så lad gerne ordet gå videre.

Med venlig hilsen Catharina

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Catharina

Cake Tillykke med Fødselsdagen Gift

Vi er desværre ikke store nok til at kunne tilbyde dig job, men du lyder som om du har ben i næsen, så jeg er sikker på at der snart melder sig en virksomhed som er heldig nok til at få dig ansat.

Big Smile

Mvh

Morten

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 17:41

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Catharina

Cake Tillykke med Fødselsdagen Gift

Vi er desværre ikke store nok til at kunne tilbyde dig job, men du lyder som om du har ben i næsen, så jeg er sikker på at der snart melder sig en virksomhed som er heldig nok til at få dig ansat.

Big Smile

Mvh

Morten

Hej Morten.

Tusind tak skal du have :) Håber du har ret i, at der er en der snart melder sig på banen. Ville da være skønt :)

Hilsen Catharina

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:26

Hvor i landet søger du?

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 18:30

CecilieG:

Hvor i landet søger du?

Hej Cecilie, Nordsj, Storkbh og det meste af Sjælland :) Er ikke så kræsen hvad det angår :)

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:22

Okay, jeg holder til i Jylland.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:25

CecilieG:

Okay, jeg holder til i Jylland.