Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan en Webshop ikke leve uden i dagens danmark 2013-2014

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino kolleger.

Vi skal endelig i gang med og bygge vores webshop op, efter vores røv blev taget godt og grundig hårdt af en mand som slog en konkurrence op her på Amino, NÅ men det er en anden historie.

Vi er glade for vores nye leverandør:)

Jo vores spørgsmål er så, hvad skal en webshop indeholde eller have som som kan hjælpe kunden, vi har selv mange god ideer men mange af jer arbejde med shops til hverdag, så kunne være i ville hjælpe os med at fortælle hvad det nye er som en webshop ikke kan leve uden eller andre god eller sjove ideer..

På forhånd tak.

De bedste hilsner

Leon Olsen

Oliver & sis

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan jeres nye leverandør forhåbentligt rådgive jer om - ellers har I nok (igen) ikke valgt den rigtige...

P.S. Har tilladt mig at rette din overskrift, da jeg ikke tror, du mener "Hvad kan en webshop ikke leve uden i "dans".... men nok nærmere "dagens" ??

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 00:39

En chatfunktion.

Mulighed for at se gode billeder og produktbeskrivelser. Endnu bedre, hvis der er en lille video.

Muligheden for Visa/Dankort. Meget få butikker har held, kun med PayPal f.eks.

En lækkert design. Det er alfa omega, at dit site virker troværdigt. Lad være med at spørge stole 100% på, hvad dine venner og familie siger om din side. Få nogle ukendte mennesker til at vurdere det.

Det var bare nogle få ting, som jeg ser som et "Must have" på en webshop i dag.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke webshop ekspert overhovedet, så jeg har kun input fra en kundes briller. Jeg lægger selv vægt på følgende:

- Layout/design skal virke troværdigt (ikke nødvendigvis super fancy, bare ikke amatøragtigt)
- Webshoppen skal virke på min iPhone, da omkring 90% af min online handel foregår derpå
- Jeg gider ikke oprette en profil, er jeg tvunget til det, hopper jeg sandsynligvis videre

Mvh Carsten 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 06:27

Carsten rammer spot on i mine øjne. Til trods for, at jeg aldrig selv bruger mobilen til internet, så er det vitalt at du imødekommer det stadigt stigende krav fra forbrugerne om at være tilgængelig på deres foretrukne kanal.

Ingen oprettelse af profiler mv. I første omgang udfylder jeg kun de højst nødvendige informationer. Det er din opgave som købmand, at engagere kunden efterfølgende og "lokke" ham/hende tilbage og derved få flere oplysninger ud af personen og knytte relationen.

Mvh Eugene

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 06:52

Foruden alt det indlysende vil jeg sige, at et velskrevet og underholdende nyhedsbrev nok er en rigtig god idé, så I kan fange folks interesse og fastholde den. Sæt i det hele taget tid/penge eller begge dele af til at lære om markedsføring online, hvis I ikke har erfaring med det, det kan godt betale sig. :)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 08:54

Leon Olsen:

Kære Amino kolleger.

Vi skal endelig i gang med og bygge vores webshop op, efter vores røv blev taget godt og grundig hårdt af en mand som slog en konkurrence op her på Amino, NÅ men det er en anden historie.

Velkommen i klubben. Samme person har forsinket min webshop i flere måneder, da han tilsyneladende ikke formåede at levere et aftalt stykke arbejde til en aftalt pris. Nu er jeg heldigvis snart klar ved hjælp af andre, men det har kostet............

Held og lykke med jeres shop.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:10
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 22:54

Leverandør har rigtig mange god ting som vi kan bruge til vores webshop, men en shop kan også have for mange ting, så det forvirre mere end det gavner for kunden..

Helt i orden med overskriften :)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 22:59

En chatfunktion har jeg tænkt over, men vil en kunden ikke hoppe fra hvis de gang på gang ser man ikke lige er på chatten lige når de er?

Visa/dankort skal der helt sikkert med på shoppen, paypal nej tak..

Jeg smider den lige på amino, så er jeg sikker på og få den rigtig mening .

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)