Jeg er i den lykkelige/ulykkelige situation at min kompagnon og jeg begge har fået et rigtig godt job, og derfor ikke længere har tid til at drive vores virksomhed med den kraft som vi gerne ville og som vi mener der skal til. Vi har derfor besluttet at afvikle virksomheden hurtigst muligt, og så bare lukke øjnene for det tab som måtte komme:-)
Det betyder at vi har et stort parti højkvalitets mobilholdere ved navnet The Oona, som vi gerne vil af med. Vi har ca. 600 stk. på lager. De har en udsalgspris på 199,- inkl. moms. og vi har tidligere solgt dem til vores forhandlere til 125,- + moms. Men nu skal det hele væk, og det skal gå hurtig!!! Så hvis I er hurtige med et fornuftigt bud kan I helt sikkert "stjæle" vores varelager til langt under de normale priser. vi er villige til at sælge helt ned til 30,- stk. + moms hvis en kunde aftager hele lageret !!!
I kan læse mere om produktet og se en produktvideo på www.theoona.dk Jeg ser frem til at modtage jeres bud.
Vi har også mulighed for direkte salg via vores hjemmeside da vi har en webshop. Men vi har aldrig rigtig postet nogle penge i SEO og har derfor ikke solgt noget via vores hjemmeside.
Da vores egen hjemmeside er nede kan i se produktet på den internationale hjemmeside www.theoona.com