Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at støtte et godt formål

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Efter at jeg for et års tid siden blev bekendt med Ronald McDonalds huset ved rigshospitalet har jeg overvejet hvordan jeg kunne hjælpe dem. Jeg har nu indgået en aftale med dem om at jeg - gratis - laver en interaktiv rundtur af deres hus, så børn, deres forældre, familie - og ikke mindst offentligheden kan få et bedre indblik i hvilke fantastisk sted huset er, og hvor vigtig en rolle de spiller de syges børn og deres familier.

Jeg tror på at en interaktiv rundtur kan hjælpe børnene og familierne med at forberede sit besøg. Ofte kommer familierne langsvejsfra, og det kan være et skræmmende oplevelse at skulle forlade sine ellers trygge omgivelser. Dette kan jeg forhåbentligt være med til at gøre noget ved, da jeg giver dem mulighed for at blive bekendt med "det nye sted".

Ronald McDonalds huset finansieres af offentlige og private bidrag. Jeg håber derfor at mine panoramabilleder kan være med til at sætte lidt mere fokus på huset - og motivere flere til at støtte dem i form af bidrag. 

Her på Amino er der samlet en masse fantastisk ressourcer. Skulle der være nogen der har lyst og mulighed for at søtte op omkring dette projekt - i form af omtale på deres hjemmeside, hjælp til udarbejdelse af pressemeddelelse, eller hvad I kan komme på - så håber jeg at I vil kontakte mig på morten@wideeyes.dk så vi i fællesskab kan støtte op om et godt formål. Tro mig det føles godt at gøre en god gerning.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)