Hej Amino. Jeg er pt. igang med at øve mig på woocommerce i forbindelse med åbning af en webshop. Jeg har været inde og downloade en dansk oversættelse i sin tid, lagt den ind i sprog mappen og uploaded den, so far so good. Der er dog nogle ting jeg gerne ville have oversat anderledes, så dem gik jeg ind og ændrede i PO filen. Nu er spørgsmålet så hvordan jeg får det opdateret? Jeg har tidligere bare slettet woocommerce plugin og uploaded det på ny da jeg ændrede sprogfilerne, men siden da har jeg fået rettet ret mange ting, som jo vil gå til spilde hvis jeg gør det samme igen, og der må være en lettere måde. Så hvordan opdatere jeg den ene PO fil uden at skulle resette det hele? Jeg har også prøvet codestyling localization, men den skriver at : "Loading Issue: Author is usingload_textdomaininstead ofload_plugin_textdomainfunction. This may break behavior of WordPress, because some filters and actions won't be executed anymore. Please contact the Author about that." Er der nogen der er stødt på dette problem og ved hvordan det skal rettes? Mvh. Christian |
Du skal vel bare uploade den nyeste po fil pr. ftp - så overskrives den gamle