Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man oprette pointsystem - Med bruger konto

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille hurtig til de skarpe?

Kan det lade sig gøre at oprette et pointsystem, som giver hver bruger en Point-bankkonto ? Kontoen skal kunne opdatere og registrere hvis man f.eks. deler vores facebookside m.m. for at tjene point. Køber varer på vores webshops osv.? Desuden skal man kunne bruge disse point som "betaling", til at opnå besparelser på vores sites m.m.

Ingen kommentarer på selve ideen tak.
Søger et rent og klart svar på om det kan lade sig gøre og om det kan implementeres på vores eksisterende sites ? 

/Steffen

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:12

Der findes mange hjemmesider, webshops, communities mm., som gør brug af lignende koncepter - så ja, det kan sagtens lade sig gøre. Det er svært at tildele points for handlinger, som finder sted på eksterne sites (såsom Facebook), men for indkøb mm. er det nemt.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 15:24

i mit iværksætterhoved er der ikke noget der er svært. Der er en udfordring der skal løses ;)
Kan du ikke skrive en privatbesked til mig, så kan jeg uddybe det lidt.

/Steffen

Fra Børkop
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Børne-Shoppen I/S Skrevet kl. 15:37

Hvis jeg forstår dig ret, så er det noget ala. et kundeprogram? 

Det er en stor udfordring at kontrollere, hvad der sker på eksterne sider, herunder Facebok. Du kan registrere, at de klikker på "del dette på Facebook" f.eks. Men derfra, og til at vide om de rent faktisk afviser den, når de kommer hen på Facebook's side, det vil jeg ikke mene kan lade sig gøre.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)