Ved blot at kopiere jeres side "Om os" ind i et Word dokument, kom der en del fejl frem, både stavefejl og grammatiske fejl. Så den metode burde I nok selv gøre på alle siderne.
Helsekostonline forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.
Prøv at sætte spot på at opnå kundens tillid. Skriv teksterne igennem med fokus på SEO og IKKE mindst grammatik og retstavning - det betyder mere, end mange tror. Det vil også være en rigtig god idé at få nogle fristende produkttekster, de er utrolig kortfattede.
Skriv lidt om, hvem I er - I har en om os-side, hvor I ikke præsenterer jer - få CVR-nr. og adresse på - og skift den gmail-adresse ud med en professionel adresse, den vækker ikke tillid. Kom eventuelt på Trustpilot, få et nyhedsbrev, så man kan lære jer at kende, før man køber.
Når jeg forsøger at gå til siden får jeg en domæne advarsel via Bullguard: Hvad grunden er kan jeg ikke svare på - blot til info.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Syntes først og fremmest jeres side mangler indhold og udvalg. Ved ikke om det bare er mig, men syntes kun jeg kan finde ganske få produkter på jeres shop.
Syntes i skulle overveje at få NETS som betalings mulighed, da mange ikke kender PayPal på samme måde i Danmark som i udlandet.
Jeres seo del trænger til en ordentlig overhaling især omkring opbygning med URL adresser og generelt bare en masse tekst på siden.