Jeg har desværre været i den uheldige situation at et projekt mellem jeg og en virksomhed gik i vasken.
Vi fandt dog en løsning og fik afsluttet. Dog blev deres projekt væsentligt forsinket og de havde problemer med den nye udvikler. Nu har de valgt at skrive min virksomhed som værende ansvarlig for forsinkelsen på deres website mens de videreudvikler.
Jeg har skrevet pænt til dem og anmodet om at fjerne det. Hørte aldrig fra dem. Er helt forståeligt at projektet blev forsinket, men der var uoverenstemmelse fra begges side, da de ikke havde øknomiske ressourcer til at videreudvikle og jeg krævede 40% upfront. Dette kunne de ikke acceptere hvilket gjorde alt gik i stå.
Kan en virksomhed godt tillade sig dette? I givet fald hvad kan jeg gøre ved det?
Så vidt jeg husker er det kun injurier. Når personen skriver eller udtaler som om usande ting ? Hvis han skriver om forsinkelse, er det vel ikke direkte injurier ? Eller hvad ?
Hvis jeg henvender mig vil det ikke være med forskellige referencer til paragraffer. Har ikke styr på dette og ville virke useriøst. Virksomheden skriver min virksomhed ikke har leveret som aftalt.