Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabs/bogførings program skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs folkens.

Jeg er simpelhen så meget i tivel omkring hvilket regnskabs/bogførings program jeg burde vælge.
Lige pt. bruger jeg dinero men jeg har også et abo. til e-conomics.

Jeg udskriver omkring 20-30 fakturas om dagen.
Venlig Hilsen

Niclas Bruun 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas,

Det kommer meget an på  hvad du lægger vægt på.
20-30 fakturaer om dagen er en del.
Hvis du skriver lidt om hvad du bruger mest administrativ tid på, og hvor du tror du kan spare tid, så kan vi nok bedre guide dig :-) 

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er faktisk ikke fordi at det er så krævende og jeg syntes heller ikke det tager langtid, syntes faktisk at det går hurtigere i Dinero.
Men, kan Dinero det samme som E-Conomics, jeg er stadig meget ny på denne bane.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nah - E-conomics kan nok mere hvis du taler om api tilknytninger men Dinero er sikkert langt lettere for dig at bruge og på vej også med tilknytning af tilknytning til webshops osv

Jeg ville måske bruge begge en måned mere, så du får bedre indtryk men jeg tror som du også mærker, at det kan være Dinero der både dækker dit behov og er lettest

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aulum
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nieborg Media Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dinero kan ikke helt det samme endnu - men sådan en udvikling de har haft gang i/har gang i, så tror jeg ikke der går længe før de er med på banen.

Personligt bruger jeg C5 til hverdag, men dette skyldes simpelthen jeg sidder med indbetalinger af 300-400 fakturaer om dagen - og derfor har vi behov for at systemet kan håndtere det bedst muligt.

Nogle gange i ugen anvender jeg E-conomic til en anden virksomhed, synes personligt C5 er meget bedre - men dette skyldes det totalt lette design, hvis man overhovedet kan sige der er noget design - men blot det at C5 er lavet for at fungere og hurtigt. 

E-conomic har nogle lækre funktioner, og en af de funktioner jeg vil anbefale dig at du er sikker på at få er et debitorkartotek, hvor du har mulighed for at udligne fakturaer på kunder når de har betalt - ved ikke helt om det kører i Dinero. Men for mit vedkommende er dette simpelthen et must, da jeg har kunder der har mange forskellige betalingsbetingelser, og man hele tiden kan se hvad kunden skylder/har indbetalt.

Decideret kan jeg ikke rigtig sige om du skal vælge det ene eller det andet - men tror helt klart på Dinero kommer foran, fordi E-conomic har nogle ting ved deres udligning af fakturaer og kassekladden som jeg slet ikke er vild med. :-)

Tag det fra en bogføringsmand :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)